Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Export Academy 2022: п’ятий модуль пройдено

29 Листопада 2022 10:27

Export Academy 2022: п’ятий модуль пройдено

Освітня програма для українських МСП «Export Academy 2022» виходить на фінішну пряму після закінчення п’ятого модуля навчання, який було присвячено пошуку партнерів на закордонних ринках та побудові довготривалих взаємовигідних відносин.

Навчальна програма розрахована на менеджерів ЗЕД, керівників компаній, які планують розпочати експортну діяльність у 2022 році або вже мають досвід експорту та є активними експортерами з числа малого та середнього бізнесу усіх галузей виробництва.

Під час модуля учасники розглянули наступні теми:

  • Шляхи та інструменти для пошуку партнерів, нові тенденції та можливості.
  • Встановлення першого контакту та створення індивідуальної ціннісної пропозиції. Міжкультурні відмінності.
  • Розвиток контакту в партнерство. Як спілкуватися і домовлятися.
  • Побудова та підтримка взаємовідносин. Практика.

Тренери:

  • Галина Маковкіна, сертифікований консультант з експорту, 20+ років практичного досвіду в управлінні експортними відділами та запуску нових експортних продуктів та ринків.
  • Дмитро Котляров, менеджер з розвитку бізнесу, 10+ років практичного досвіду в управлінні експортною діяльністю, управлінні проєктами та маркетингу, пошуку нових ринків та виходу на нові ринки.

Нижче наводимо декілька порад з навчального модуля:

1. Тож де шукати партнерів? Наводимо короткий перелік базових напрямів:

  • Виставки, ярмарки.
  • Вебпошук + холодні дзвінки.
  • Події b2b.
  • Соціальні мережі.
  • Платформи b2b (Europages, Kompass тощо).
  • Уmail-маркетинг + реклама + SMM.
  • Торгові представництва.
  • Посольства.
  • Діаспори.
  • Професійні асоціації.
  • Освітній маркетинг (семінари, дискусії тощо).
  • Рекомендації.

2. Варто звикнутись з думкою, що сучасному світі бізнесу більше немає B2B чи B2C – тепер є H2H «людина – людині»:

  • Бізнес немає емоцій. Але люди мають.
  • Люди хочуть бути частиною чогось більшого, ніж вони самі.
  • Люди хочуть щось відчувати.
  • Люди хочуть брати участь.
  • Люди хочуть бути зрозумілими.

3. Люди хочуть довіряти і зберегти цю довіру надовго.

  • Як зробити ваші повідомлення вартими уваги?
  • Що обіцяти і як тримати обіцянки?
  • Як утримати інтерес партнера?
  • Як зробити так, щоб вас рекомендували іншим?

4. Пам’ятайте! У вас ніколи не буде другого шансу, щоб справити перше враження!

Підказки щодо першого контакту

  1. WII.FM
  2. Будь коротким! Ніхто не буде скролити!
  3. Суцільні, а не пусті слова (факти, цифри, експертна думка тощо).
  4. Інформація про продукт (як користь або рішення).
  5. Просто інформація чи заклик до дії?

З результатами інших модулів можна ознайомитись за наступними посиланнями: модуль №1, модуль №2, модуль №3, модуль №4.

Проєкт «Export Academy» розроблено Інститутом маркетингу (Естонія) та Офісом з розвитку підприємництва та експорту (Україна). Проєкт фінансується Державним департаментом США (Development Cooperation Partnership Program, Round Eight) та Естонським центром міжнародного розвитку.

Export Academy 2022 – освітня програма для українських МСП, які тільки починають експортну діяльність або вже є діючими експортерами та планують виходити на нові ринки. Більше про програму за посиланням.

Новини за темою

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності