01 Лютого 2021 17:03
Як відомо, Японія є одним з найбільших споживачів рибних продуктів у світі. Оскільки рівень самозабезпечення морепродуктами становить близько 59%, Японія імпортує понад 40% своїх рибних продуктів, що робить її однією з найбільших країн-імпортерів у цій галузі.
У 2020 році Японія посіла третє місце серед країн-імпортерів морепродуктів з України, обсяг експорту склав 4,75 млн дол. США. Таким чином, японський ринок має величезний потенціал для постачальників, а завдяки виставці «EXPO 2025, Осака, Кансай» та масштабній міжнародній виставці в Токіо, очікується збільшення попиту на японські морепродукти та харчові продукти.
Щороку виставка «Seafood Show Osaka» збирає приблизно 15 000, а «Seafood Show Tokyo» - 35 000 покупців харчових продуктів та морепродуктів з усієї Японії та світу.
Минулого року, внаслідок негативного впливу пандемії коронавірусу та зменшення кількості відвідувачів виставок, в Японії запустили та успішно протестували послугу агентської виставкової служби «Agent Exhibit Service -«NINJA», яка бере на себе всю роботу, починаючи з організації стенду компанії, роздачі презентаційних матеріалів, збору контактних даних зацікавлених компаній, завершуючи щоденним звітуванням замовнику тощо.
Організатори пропонують цю зручну послугу закордонним компаніям, які зацікавлені у виставках, але не змогли поїхати до Японії.
Детальну інформацію про послуги та вартість (Agent Exhibit Service NINJA Proposal.pdf) можна завантажити за посиланням: https://dl.nxlk.jp/567210b7-89f6-454b-aba3-999899cca641
Інформація про ключові виставки морепродуктів у Японії в 2021 році:
15 Березня 2024 13:17
13 Березня 2024 10:54
11 Березня 2024 16:56
08 Березня 2024 15:12
05 Березня 2024 17:49
05 Березня 2024 15:39
05 Березня 2024 10:18
04 Березня 2024 16:57