Виставка-ярмарок AB HOF у Візельбурзі визнана провідним європейським спеціалізованим заходом сільськогосподарського маркетингу, який проводять щорічно у березні.
Захід центральною платформою, що об’єднує прямих маркетологів, фермерів, виноградарів, рестораторів і споживачів. Особливістю ярмарку є його поділ на два основних сегменти: зону для професійних відвідувачів і зону для широкої публіки.
У сегменті професійних відвідувачів представлений широкий спектр продуктів і рішень, що охоплюють усі аспекти прямого маркетингу на фермах, від виробництва та обробки до пакування.
Основні напрямки – молочний, фруктовий, м’ясопереробний та бджільництво. Цей сегмент спеціально спрямований на професійну аудиторію, зацікавлену в інноваційних рішеннях і продуктах, щоб оптимізувати свої стратегії прямого маркетингу.
Сегмент для широкого загалу пропонує можливість безпосередньо спробувати та придбати високоякісні продукти фермерського виробництва. Таким чином, ярмарок сприяє прямому контакту між виробниками та кінцевими споживачами, підвищує обізнаність про регіональні, національні та міжнародні особливості.
Особливістю виставки-ярмарку є її різноманітна програма заходів, починаючи від експертних лекцій і майстер-класів, таких як курси випікання хліба, до різноманітних сценічних шоу. З доповідями про досвід, живими демонстраціями кулінарії та музичними виставами на ярмарку запропонують жваву та інформативну платформу для всіх відвідувачів. Крім того, нагородження за товари/продукти проводять перед ярмарком, а переможців оголошують під час заходу.
Більш детально за посиланням.
Просимо перевіряти дати заходів, оскільки організатори можуть з різних причин переносити події.
У разі відсутності точної дати проведення заходу, може бути зазначено місяць, у якому подія відбулася у попередньому році (роках): після появи точної дати від організаторів, її одразу буде опубліковано.