Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

КМУ стимулюватиме процес створення спільних залізничних пунктів пропуску України на кордоні з ЄС

20 Жовтня 2022 14:06

КМУ стимулюватиме процес створення спільних залізничних пунктів пропуску України на кордоні з ЄС

Кабінет Міністрів України має намір стимулювати процес створення спільних залізничних пунктів пропуску України на кордоні з країнами-сусідами ЄС, щоб пришвидшити логістику вітчизняних експортерів. Про це повідомляє Міністерство економіки України.

Так, 18 жовтня 2022 року Перший віцепрем’єр-міністр – міністр економіки України Юлія Свириденко зустрілася з представниками металургійної галузі за участі керівництва АТ «Укрзалізниця». Цього ж дня відбулася зустріч Юлії Свириденко з представниками аграрної галузі.

«Уряд продовжує вести роботу з країнами-сусідами ЄС з метою створення спільних прикордонних залізничних пунктів пропуску. Одночасне проведення митних процедур двома сторонами має пришвидшити логістику товарів українського експорту до Євросоюзу.

Також ми ведемо переговори з польською стороною, аби збільшити штат працівників з фітосанітарного контролю на кордоні. І хоча це стосується лише агропродукції, але більш оперативне оформлення таких вантажів має прискорити всю транскордонну залізничну логістику українських вантажів», - заявила Юлія Свириденко.

Також на зустрічі були питання щодо реформи тарифоутворення та пріоритезації логістики між різними видами вантажів. На ці питання відповів голова правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Камишін: «Хочу наголосити, що наразі агропродукція та продукція металургів майже не конкурують між собою. Щодо збільшення можливостей логістики, то до кінця листопада ми маємо відкрити два додаткових залізничних переходи з Румунією. Таким чином, збільшиться можливість постачань до порту Констанца».

Також Олександр Камишін відповів на пропозицію металургів провести переговори з польською стороною щодо будівництва широкої колії на території Польщі: «ЄС навіть не буде розглядати таку пропозицію з безпекової точки зору. Особливо в такий час, як зараз, адже широка колія – це стандарт рф. Та і з точки зору економіки, на будівництво такої колії пішло б 6-7 років, тому такий проект зараз не є актуальним».

Сторони обговорили зміни у тарифній політиці «Укрзалізниці» і домовились продовжити діалог за цим напрямком.

Цього ж дня також відбулася зустріч міністра економіки України та керівництва «Укрзалізниці» з представниками аграрної галузі.

Під час зустрічі агровиробники порушили питання щодо можливості розробки «Укрзалізницею» механізму квотування доступу експортної продукції до послуг УЗ. Це, на думку аграріїв, могло б посилити експортні можливості галузі.

Також представники галузі підтримали реформи з уніфікації вартості за тарифними класами, ініційовані «Укрзалізницею», та відзначили, як надзвичайно позитивну, практику проведення аукціонів на використання вагонів-зерновозів задля зменшення спекулятивної складової.

Новини за темою

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності