Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Адаптація ціноутворення продукції та логістика: завершився третій модуль Export Academy 2022

07 Жовтня 2022 17:02

Адаптація ціноутворення продукції та логістика: завершився третій модуль Export Academy 2022

На початку жовтня українські експортери завершили третій модуль навчання програми «Export Academy 2022» та стали ще на один крок ближче до створення експортного плану. Тема третього модуля: «Як адаптувати продукт та ціну на експортному ринку. Як управляти логістичними та юридичними питаннями».

Під час першого модуля підприємці провели оцінку готовності до експорту та дізнались про підходи визначення ринків для експорту, після вивчення другому - отримали інструменти вибору моделі виходу на ринок та розробки експортної стратегії.

Третій модуль допоміг:

  • визначити як і коли необхідна адаптація продукції;
  • як модифікувати ціну для конкретного ринку;
  • зрозуміти основу основ міжнародної торгівлі - INCOTERMS;
  • засвоїти основи логістики для експорту;
  • визначити, які приховані логістичні витрати можуть чекати на експортера.

Навчання складалося з вивчення теоретичних матеріалів, участі у практичній груповій роботі та виконання домашніх завдань. Також учасники тренерського формату отримали зворотній зв’язок за результатами виконаної роботи від тренерів другого модуля.

Тренери модуля:

  • Георгій Чернявський - директор логістичної компанії, консультант з питань ЗЕД, експерт з питань зовнішньоекономічної діяльності, міжнародної логістики та побудови ланцюгів постачань
  • Дар'я Легеза - завідувачка кафедри маркетингу, незалежна консультантка з питань аналізу експортних ринків, консультантка СМС, Doc.Ec.Sc., сертифікований консультант з питань маркетингової діяльності, стратегії розвитку підприємств та аналізу експортних ринків
  • Анна Бондар - менеджерка проєктів, ЗЕД-консультантка, ТОВ «Центр підтримки експорту КТПП», експертка у сфері ЗЕД та виставкової діяльності, 5 років досвіду у сфері міжнародної економіки та експорту

10 жовтня 2022 року стартує четвертий модуль. Його тема: «Як побудувати експортний бренд? Як продавати та експортувати за допомогою діджитал-інструментів?».

З результатами модуля №1 та модуля №2 можна ознайомитись тут і тут.

Проєкт «Export Academy» розроблено Інститутом маркетингу (Естонія) та Офісом з розвитку підприємництва та експорту (Україна). Проєкт фінансується Державним департаментом США (Development Cooperation Partnership Program, Round Eight) та Естонським центром міжнародного розвитку.

Export Academy 2022 – освітня програма для українських МСП, які тільки починають експортну діяльність або вже є діючими експортерами та планують виходити на нові ринки. Більше про програму за посиланням.

Новини за темою

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності