Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Проєкт «Oplich»: об'єднання українських креативних бізнесів для підкорення світових ринків

06 Липня 2022 15:25

Проєкт «Oplich»: об'єднання українських креативних бізнесів для підкорення світових ринків

ГО «Український центр сприяння інвестиціям та торгівлі» в партнерстві з брендом «YAKUSH» і консалтинговою групою «One Philosophy Group» запустили проєкт «Oplich».

Проєкт «Oplich» — це об’єднання українських жінок-підприємиць, в якому вони спільно працюють над промотуванням української культурної ідентичності та традиційних ремесел у світі.

Мета проєкту

Метою Oplich є посилення співпраці між українськими підприємствами креативної індустрії для розширення каналів збуту, виходу на міжнародні ринки та популяризації українських брендів у світі.

Про проєкт

«Через війну українські бізнеси опинилися під загрозою. Ворог намагається знищити те, що ми так довго будували всіма силами, але він ніколи не відбере найважливішого — нашої віри й любові до власних справ. Ми готові підтримувати й розвивати українські бізнеси, щоб допомагати економіці зростати. Назва проєкту походить від виразу «пліч-о-пліч», тобто поруч, разом, спільно. Цінність спільноти транслюються не лише в нашій меті, але й наших виробах», - Ірина Титарчук, виконавча директорка ГО «Український центр сприяння інвестиціям та торгівлі».

«Ми хочемо, щоб українські жінки-підприємиці зробили прорив навіть в умовах війни й не лише відновили виробництво, але й відкрили для себе нові, міжнародні ринки.Українські вироби нестимуть нашу самобутність та переосмислені культурні традиції в кожен сучасний дім у різних куточках планети. Щоб італійське подружжя пило ранкову каву з українських горнят. Гуцульський килим створював затишок поруч із каміном у норвезькій квартирі, а французькі модниці доповнювали образи автентичними прикрасами», - Наталія Попович, засновниця консалтингової групи «One Philosophy Group».

«Вже багато років ми відточуємо власну майстерність, поєднуючи унікальний дизайн і високу якість. А тому віримо, що можемо закохати світ в українські бренди та українську культуру, з її традиціями, красою та щирими людьми», - Маша Якуш, учасниця проєкту та власниця ТМ «YAKUSH».

Період реалізації ініціативи:

1 липня 2022 року — 1 липня 2023 року.

Учасники проєкту «Oplich»:

  • She flowers — компанія, яка займається декором, композиціями, свічками із сухоцвітами та стабілізованими квітами.
  • Anzyhome — крафтова майстерня, де вручну створюються предмети домашнього декору та меблі.
  • YAKUSH — екологічне виробництво з переробленого гутного скла.
  • Luxury Linen — підприємство з виготовлення лляної постільної білизни та інших предметів побуту з льону.
  • Zvyazani — виробництво традиційних українських килимів ручної роботи в сучасному виконанні.
  • WOOD MOOD candles — виробництво дерев’яних свічок.
  • Vita Khaidurova (vita95art) — виготовлення виробів з кераміки.
  • YASYK — майстерня автентичного українського вишитого декору у сучасній інтерпретації.
  • Jane and Mery — виробництво виробів з гутного скла, живопис.
  • LoraShen — мануфактура декоративно-прикладної кераміки, виготовлення ваз, кашпо та ялинкових прикрас.

Як взяти участь?

Приєднатись до проєкту можна за посиланням.

Контактна особа щодо участі в проєкті: Єлизавета Бєляєва

  • +38 067 466 94 67
  • YelyzavetaBieliaieva@tradecenter.org.ua

Новини за темою

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності