Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Створення альтернативної логістики для експорту вітчизняної агропродукції

01 Квітня 2022 15:57

Створення альтернативної логістики для експорту вітчизняної агропродукції

Одним із пріоритетних напрямків роботи Міністерства аграрної політики та продовольства України є проведення посівної в країні, а також вирішення проблеми логістики з експорту продовольства. Про це повідомляє Мінагрополітики.

У зв'язку з бойовими діями в країні, Мінагрополітики з партнерами шукає альтернативні логістичні шляхи для відправки наших вантажів через європейські морські порти. Зараз поставки здійснюють переважно залізницею через західний кордон.

«На сьогодні створення альтернативної логістики для вивезення вітчизняної агропродукції є життєво важливим питанням для економіки нашої держави», - зазначив міністр аграрної політики та продовольства України Микола Сольський відвідавши з робочим візитом Одеську область. Як зазначив Микола Сольський, найближчим часом будуть запропоновані рішення.

Нагадаємо, Україна у 2021 році зібрала рекордний урожай зернових, зернобобових та олійних культур – майже 110 млн тонн, зокрема зернових та зернобобових – понад 85 млн тонн, олійних – майже 25 млн тонн.

Потреба внутрішнього споживання зерна для України – 20 млн тонн у рік, олійних – близько 13 млн тонн.

Раніше Прем’єр-міністр України Денис Шмигаль повідомив, що держава викупить зерно та інші запаси продовольства в обсягах річного споживання всією країною за кошти держбюджету. Це означає, що Уряд України формує резерв, який гарантує українцям стабільний запас продуктів харчування.

Глобальні ринки максимально залежать від українських с/г культур. Для розуміння, 60 % світового експорту олійних припадає саме на Україну. Країна експортує 16 основних зернових та зернобобових культур – і за багатьма позиціями належить до світових лідерів із експорту. Крім того, днями відбулася зустріч міністра аграрної політики та продовольства України Миколи Сольського із заступником міністра транспорту й інфраструктури Румунії – Державним секретарем Іонелем Скріоштяну, у ході якої обговорювалися логістичні шляхи для відправки наших вантажів через європейські морські порти, зокрема румунський морський порт Констанца, а також можливості залізничних перевезень, збільшення обсягів транзитних перевезень вантажним транспортом.

Новини за темою

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності