Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Четвертий модуль програми «Train the Trainers 2.0» завершено

22 Лютого 2022 13:03

Четвертий модуль програми «Train the Trainers 2.0» завершено

Освітня програма для експортних консультантів «Train the Trainers 2.0» триває вже п'ять місяців.

На початку лютого 2022 року завершився четвертий модуль Програми, присвячений вибору моделей виходу на ринок, навичкам презентації та нетворкінгу.

Тренерами модулю стали:

  • Ану-Малл Наарітс (Anu-Mall Naarits)

Найбільш відома експертка Естонії з маркетингу та експорту з більш ніж 15-річним досвідом в галузі. Ану-Малл керувала продажами та маркетингом декількох міжнародних підприємств, організувала та провела сотні маркетингових кампаній. Також вона є володаркою Best Marketing Award 2012, засновницею та власницею трьох консалтингових компаній, очолює Tallinn Marketing Week. Експертка постійно створює успішні та відзначені нагородами навчальні програми, які змінюють підхід компаній до ведення бізнесу та виводять їх на більш високий рівень.

  • Енді Патерсон (Andy Paterson)

Енді має великий досвід майже у кожній дисципліні, що дотична до роздрібної торгівлі: обслуговування клієнтів, фінансові та комерційні операції, купівля та продаж, управління проектами, виробництво, ланцюги та джерела постачання, електронна комерція та маркетинг. Ці навички, досвід і потужна глобальна мережа зв’язків дозволили Енді стати незалежним консультантом для бізнесу в галузі розробки стратегій зростання та ефективності.

Навчання

Нагадаємо, що учасники освітньої програми опановують експортні та консалтингові навички. Так, в рамках експортних навичок під час четвертого модулю навчились:

  • створювати моделі виходу на новий ринок;
  • здійснювати вибір ринку за допомогою порівняльної таблиці;
  • розраховувати прогнози доходу та прибутку за допомогою фінансових інструментів;
  • аналізувати ризики під час експорту
  • робити SWOT-аналіз для визначення моделі виходу на ринок.

У рамках консалтингових можливостей опановували:

  • навички презентування себе та компанії;
  • навички ефективної побудуви мережі контактів;
  • навички Project management.

Цього разу один з воркшопів відбувався у гібридному форматі - частина учасників взяли участь у тренінговому залі у Києві, а частина залишились онлайн.

DESCRIPTION DESCRIPTION

Нагадаємо, що навчання має змагальну складову і за результатами кожного модуля визначають команду-переможця. Так, найкращою командою четвертого модуля програми «Train the Trainers 2.0» стала команда №1 з Київщини. За перемогу у модулі учасники команди отримали примірники книги «The New Business Formula to Help You Stay Ahead of the Competition» та яблучні чіпси від смачних партнерів Newtones Apple Chips.

Вітаємо команду Києва з перемогою!

І наостанок ділимось фідбеком учасників Програми про третій модуль:

«Дуже важливий і корисний модуль. Завдяки знанням і практичному досвіду, отриманим у цьому модулі, ми зможемо активно допомагати українським ІТ-компаніям експортувати своє програмне забезпечення», - ділиться враженнями Сергій Барибін з команди Черкаського та Чернігівського регіонів.

«Дуже дякую за модуль! Цей модуль дійсно дав мені розуміння мого особистого SWOT. Тепер я впевнена у використані SWOT та підходах до вибору моделей виходу на ринок. Я усвідомлюю, що потрібно зануритися у фінансове планування, принаймні, щоб отримати загальне розуміння. Я також розумію, що потрібно покращити свої нетворкінг-навички та навчитися «запитувати інших, як я можу допомогти», - ділиться відкриттями Анастасія Битько з команди Київського регіону.

«Мені подобається процес навчання і знання, які я отримав у процесі, зокрема нетворкінг-навички, обмін ідеями, використання інструментів, які ми вивчили», - Тарас Шумський з команди з Закарпатського та Чернівецького регіонів.

Нарешті компанії, для яких учасники програми виконують завдання, дуже високо оцінюють отримані результати від роботи консультантів. Середня оцінка від компаній серед всіх команд склада 9,4 балів із 10. Переважна більшість компаній залишаються дуже задоволені співпрацею.

Як проходять навчальні сесії:

DESCRIPTION DESCRIPTION DESCRIPTION

Програма розроблена Інститутом маркетингу Естонії у співпраці з ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту». Програма фінансується Державним департаментом США (Development Cooperation Partnership Program, Round Eight), а також Міністерством закордонних справ Естонії (Проект з питань розвитку співробітництва та гуманітарної допомоги).

Результати навчання під час модулю № 3 можна знайти за цим посиланням.

Результати навчання під час модулю № 2 можна знайти за цим посиланням.

Результати навчання під час модулю № 1 можна знайти за цим посиланням.

Детальніше ознайомитись з Програмою можна за посиланням.

Новини за темою

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності