Офіс з розвитку підприємництва та експорту та національний проєкт Дія.Бізнес у партнерстві з міжнародним агентством з аналізу ринку «Mintel» на замовлення програми EU4Business, яка фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH проведуть 13 квітня 2023 року вебінар на тему: «Глобальні тренди б’юті-індустрії».
Мета вебінару — поінформувати про майбутнє ринку краси та особистої гігієни, вплив пандемії Covid-19 на сектор та можливості для українських компаній.
На вебінарі поговоримо про:
Мова заходу: англійська із синхронним перекладом на українську.
Модераторка: Ольга Гвоздьова — експертка з досліджень зовнішніх ринків, радниця директора Офісу з розвитку підприємництва та експорту.
Спікер: Ендрю Макдугалл — директор відділу краси та особистої гігієни Mintel.
Програма
Час
Теми та спікери
16:00 - 16:15
Вітальне слово,
Андрій Литвин — заступник директора державної установи «Офіс з розвитку підприємництва та експорту».
Євген Куруленко — координатор проєкту «Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі» (GIZ)
16:15 - 16:20
Інструменти Експортного напряму Дія.Бізнес,
Ольга Гвоздьова — експертка з досліджень зовнішніх ринків, радниця директора державної установи «Офіс з розвитку підприємництва та експорту»
16:20 - 17:15
Майбутнє б’юті-індустрії, вплив пандемії Covid-19 на сектор та можливості для українських компаній,
Ендрю Макдугалл — директор відділу краси та особистої гігієни Mintel
17:15 - 17:30
Відповіді на запитання
Представників малого та середнього підприємництва, зокрема виробників косметики та засобів особистої гігієни.
Mintel — провідна у світі агенція з аналізу ринку, яка працює з 1972 року, зосереджуючись на аналізі споживачів, ринків, нових продуктів і конкурентних ландшафтів. З 2022 року EU4Business підтримує доступ Офісу з розвитку підприємництва та експорту до GNPD Mintel — бази даних споживчих товарів у 86 країнах. Доступ до бази даних дає можливість відстежувати інформацію про споживчі ринки та продукцію, що продають в місцевих супермаркетах: аналізувати конкурентів, тенденції та споживчі вподобання, інформацію про пакування, інгредієнти споживчого товару та заяви.
Програма міжнародної співпраці «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП» спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Мета програми — створити кращі умови для розвитку українських малих і середніх підприємств (МПС), підтримати інновації та стимулювати експорт, що є шляхом до сталого й рівномірного економічного зростання. Детальніше: www.eu4business.org.ua.
Інформаційний партнер: Асоціація «Парфумерія та Косметика України».