Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Європейська мережа підприємств

Enterprise Europe Network (EEN) є безкоштовним інструментом, що дозволяє здійснювати пошук партнерів у Європейському Союзі та за його межами. Реєструйте профіль компанії та знаходьте вигідні пропозиції для експорту своєї продукції.

Європейська мережа підприємств

FAQ

Загальна інформація про інструмент

Європейська мережа підприємств (Enterprise Europe Network) — це глобальна міжнародна мережа, до якої входить 70 країн світу. Мережа налічує понад 600 бізнес-асоціацій, понад 60 000 підприємств, близько 20 000 бізнес-пропозицій та технологічних розробок. Кожен рік EEN проводить близько 700 бізнес-заходів та B2B-зустрічей, де підприємці зі всього світу шукають бізнес-партнерів.

EEN є безкоштовним інструментом, що дозволяє здійснювати пошук партнерів у Європейському Союзі та за його межами.

За допомогою EEN українські виробники та науково-дослідні організації мають доступ до спектру інформаційних послуг: інтернет-бази підприємств, інформації про В2В-зустрічі та про можливості консультативної та інноваційної підтримки, наукового співробітництва.

Покрокова інструкція з реєстрації та створення профілю у мережі

Крок 1. Реєстрація облікового запису на платформі EEN

Щоб зареєструвати свій обліковий запис, потрібно перейти за посиланням і заповнити форму (це займе орієнтовно 2 хвилини). Обов’язкові поля позначені зірочкою (*):

Блок “Login details” (“Дані для входу в обліковий запис”)

  • Email * (електронна адреса);
  • Password * (пароль);
  • Confirm password * (підтвердження паролю).

Блок “Personal data and contact information” (“Персональні дані та контактна інформація”)

  • Title * (посада/звання);
  • First Name * (ім’я);
  • Last Name * (прізвище);
  • Gender * (стать) — обрати зі списку;
  • Company * (компанія);
  • Street (вулиця);
  • Postcode (поштовий індекс);
  • Country * (країна) — обрати “Ukraine”;
  • City * (місто) — обрати зі списку місто, найближче до вашого місцезнаходження;
  • Member organisation * (організація, що розташована у місті, вказаному раніше, і є учасником Мережі);
  • Client Type * (Тип Клієнта) — обрати зі списку:
    • Industry (промислове підприємство)
    • Inventor (автор винаходу)
    • MNE (міжнародна компанія)
    • R&D Institution (НДДКР)
    • SME (мале/середнє підприємство)
    • University (університет)
  • Size * (розмір) — обрати зі списку;
  • Phone Number * (номер телефону);
  • Fax Number (номер факсу);
  • позначка про згоду на обробку даних згідно з політикою конфіденційності;
  • Code verification * (код підтвердження)

Активація облікового запису

Після надсилання форми на вашу електронну адресу буде надіслано посилання для активації. Якщо ви не отримали електронного листа, перевірте свою папку зі спамом.


Зверніть увагу!

Після активації облікового запису ви можете увійти та налаштувати сповіщення для електронної пошти. Ваші сповіщення стануть активними після перевірки місцевим представництвом. Зауважте, що цей процес може зайняти кілька днів.


Крок 2. Визначення потрібного типу пропозиції

Перед створенням профілю власної компанії у базі EEN, необхідно визначити потрібний тип пропозиції серед п’яти запропонованих:

  • Business Offer;
  • Business Request;
  • R&D Request (Research development request);
  • Technology Offer;
  • Technology Request.

Business Offer або Business Request підійдуть у випадку, коли компанія прагне знайти партнера для розширення бізнесу за кордоном, не залучаючи нові технології або товари (за рахунок франшизи, торгових посередників, постачальників або іншого ділового партнерства, яке не включає трансфер технологій).

Профіль типу Research development request дає можливість клієнтам знайти партнера для участі у загальноєвропейських науково-дослідницьких проектах (Horizon2020, Eurostars, Eureka etc).

Technology Offer (TO) або Technology Request (TR) створюємо у таких випадках:

  • TO – компанія розробила або розробляє технологію чи інновацію з подальшою комерціалізацією, тобто організація прагне здійснити трансфер технології.
  • TR – компанії для вирішення певної задачі не вистачає технологічної бази та їй необхідно знайти партнера, який би надав необхідну технологію або ноу-хау.

Щоб визначити вид профілю (Request чи Offer), необхідно відповісти на два запитання:

1) В яку сторону буде спрямовано грошовий потік?

Якщо компанія повинна заплатити, щоб отримати те, що шукає, це Request. У випадку отримання компанією грошей або фінансової вигоди від партнера – Offer.

2) Куди спрямовано продукцію?

Request – організація шукає компанії, які постачають певні товари, послуги або технології. Offer – організація хоче експортувати свою продукцію, розширити свої послуги або запропонувати свою технологію в інших країнах-учасницях EEN.

Після визначення типу пропозиції можна переходити безпосередньо до створення профілю компанії.


Крок 3. Створення профілю своєї компанії у базі EEN

Після того, як ви визначилися з типом пропозиції, зверніться, будь ласка, за поштовою адресою astrilets@epo.org.ua для отримання особистого посилання для заповнення профілю.

Важливо!

Під час заповнення форми радимо переглянути кілька прикладів пропозицій схожого продукту (методу, послуги тощо). Для цього перейдіть за посиланням і у полі “Search” введіть одне або кілька ключових слів. Під блоком з’являться пропозиції за результатом пошуку. Ознайомтеся з логікою їх заповнення та починайте створювати власну англійською мовою.

Перше поле TITLE (заголовок пропозиції) має включати наступну інформацію:

  • звідки компанія;
  • що пропонує;
  • на яких умовах (якщо декілька типів, зазначити основні).

Приклад: Ukrainian producer of oatmeal and granola is looking for distributors.

Summary (розширення заголовка) 4-5 речень— має розкривати наступні пункти:

  • звідки компанія;
  • який сектор;
  • який продукт/послуга;
  • де використовується;
  • тип партнерства (наприклад – пошук комерційного агента, дистриб’ютора, сумісна розробка товару/послуги, виробництво під замовлення і т.п);
  • можливо додати огляд інновацій.

Увага! Опис компанії необхідно робити від третьої особи, а не першої.

Приклад: Ukrainian company was founded in 1992. It is one of the biggest producers of granola in Ukraine. Producer is exporting now to 15 countries and is looking for a distributor/commercial agent within the European markets.

Description (опис), розширена версія Summary – 15-20 речень:

  • бекграунд компанії: рік заснування, сектор, відповідний досвід, будь-яка релевантна інформація (історія компанії, позиція на ринку, міжнародний досвід і т.п.);
  • продукт компанії: опис продукту (основні характеристики, застосування, кількісні показники, зображення);
  • партнерство:
    • всі обрані типи партнерства необхідно пояснити;
    • чому цей тип було обрано та що ви очікуєте від партнерства;
    • опишіть, як ви вбачаєте довгострокову співпрацю;

Advantages and innovations або чому необхідно працювати саме з вами (переваги та інновації вашого продукту/послуги). Мають розкривати наступні пункти: (конкретика, по можливості кількісні данні).

  • досвід у галузі;
  • знання ринк;
  • строк існування, надійність;
  • інформація про потужності;
  • бенчмаркинг товару (продуктивність, простота використання, наявність потенціалу для виходу на нові ринки).

Technology and market keywords: При створенні профілю у вас є опція скористатися даним розділом, щоб показати, що ваш продукт/послуга відноситься до певного сектору чи підсектору. Таким чином пошук та групування профілів компаній відбувається за ключовими словами і можна отримати більш якісні результати при пошуку виробника/замовника того чи іншого товару/послуги. Більше того клієнт матиме змогу знайти відповідну інформацію швидше та не витрачати час на додаткові перегляди профілів, які можуть не відповідати його запиту.

Під час вибору Market keywords (Ринкові ключові слова) та Technology keywords (Технологічні ключові слова) потрібно:

  • обирати не більше 5;
  • деталізувати до третього рівня;
  • фокусуватися на продукті, у Market Keywords та у Technology Keywords на використанні продукту.

Обрані можливості для бізнесу

EEN допомагає у пошуку не тільки бізнес-партнерів, а і партнерів для науково-дослідних робіт у європейських проектах. Платформа також сприяє залученню інвестицій для виробництва товарів і послуг, нових технологій для підвищення конкурентоспроможності українських товаровиробників та підприємств, які надають послуги.

Важливо: EEN не надає послуги посередникам та консультантам. Однією з основних цілей платформи є розширення мережі завдяки прямим контактам виробників та винахідників.

Ви можете зареєструвати свій обліковий запис та отримувати новини, які стосуються мережі, а також безкоштовно шукати партнерів.

Члени консорціуму EEN

Консорціум EEN-Ukraine налічує в Україні сім партнерів, серед яких представники бізнесу, державних установ, а також наукові організації.

Члени консорціуму
Відділ міжнародної наукової та інноваційної діяльності, трансферу технологій та захисту інтелектуальної власності Інституту фізики НАН України
Офіційний веб-сайт
Адреса: м. Київ, прос. Науки, 46, 03680
Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Офіційний веб-сайт
Адреса: м. Київ, вул. Грушевського, 12/2, 01008
Міністерство закордонних справ України
Офіційний веб-сайт
Адреса: м. Київ, Михайлівська площа, 1, 01018
Торгово – промислова палата України
Офіційний веб-сайт
Адреса: м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33, 01601
Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Офіційний веб-сайт
Адреса: м. Київ, вул. Володимирська, 64/13, 01601
ТОВ «Нова Інтернаціональна Корпорація»
Офіційний веб-сайт
Адреса: м. Київ, вул. Богдана Гаврилишина, 7, 02000
Офіc з просування експорту України
Офіційний веб-сайт
Адреса: м. Київ, вул. Хрещатик, 24, 03150

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності