Train the Trainers 2.0 - це інтенсивна навчальна програма, що стане Вашим першим кроком до створення власної консалтингової компанії чи старту індивідуальної консалтингової діяльності в сфері експорту. Рівень тренерів, отриманих знань та інтенсивність навчання дають змогу прирівнювати програму до рівня “Masters” degree в кращих європейських університетах.
Програма розроблена Інститутом Маркетингу Естонії у співпраці з ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту». Програма фінансується Державним департаментом США (Development Cooperation Partnership Program, Round Eight), а також Міністерством закордонних справ Естонії (Проект з питань розвитку співробітництва та гуманітарної допомоги).
Програма розрахована в першу чергу на осіб, які зацікавлені розпочати чи розвинути свою професійну консультаційну діяльність. До навчання запрошуються приватні консультанти, представники державних установ, регіональних адміністрацій, міських рад, агенцій розвитку, та особи, які працюють у сфері експорту і міжнародної торгівлі, та мають на меті допомагати українським підприємцям опановувати закордонні ринки та посилювати експортну спроможність.
Особливості інноваційного формату навчання
Результати та відгуки першої хвилі випускників - Train the Trainer 2020/2021
Це інтенсивна освітня програма, що дозволяє отримати необхідний обсяг знань та досвіду для здійснення консалтингової діяльності в сфері експорту, підкріплена практичними завданнями, що виконуватимуться на базі реальних підприємств. По завершенню курсу учасники матимуть покроковий план дій для започаткування та розвитку власної консалтингової діяльності чи експортно-консалтингової компанії. Зможуть компетентно, якісно та професійно надавати консультації підприємствам, що бажають розпочати або інтенсифікувати свою експортну діяльність.
Задля отримання практичних навичок та реального консультаційного досвіду всі учасники проходитимуть навчання в унікальному форматі!
Тривалість модулю: 1 місяць
Навчальні елементи модулю: відео-лекції (до 1,5 год), 2-денний онлайн інтенсив з іноземними тренерами (до 12 год), менторська сесія (1 год), статус-чек зустріч (1 год) + нетворкінг, груповий зворотній зв’язок за результатами модулю (2 год).
Кількість навчальних годин: орієнтовно 10 годин на тиждень
За результатами навчання та виконання домашніх завдань після кожного модулю буде формуватися рейтинг команд-учасниць та визначатиметься переможець. Додаткові бонуси та подарунки – стимул для навчання.
Увага! Обов‘язково перед подачею заявки на Програму ознайомтесь з Умовами участі та Особливостями навчального процесу!
Нижче — перелік модулей, кожен модуль складається з двох тем для розвитку експортних навичок (далі - ЕН) та консалтингових навичок (далі - КН). По кожному з яких запланований тренінг з лекційною частиною, практичне завдання та менторський супровід.
ЕН: Аналіз ринку: як зрозуміти компанію, її ринок та потреби її клієнтів
КН: Побудова ефективних робочих відносин з клієнтом, процес надання консультаційних послуг.
ЕН: Моделі виходу на ринок. Інструменти аналізу.
КН: Навички презентації та нетворкінгу. Основи управління проектами.
ЕН: Брендинг, маркетинг та сторітеллінг. Позиціонування. Вибір та вартість медіа каналів.
КН: Продажі та маркетинг консультаційних послуг на основі конкретних випадків. Бізнес сторітелінг.
ЕН: Аналіз бізнесу за допомогою цифрових інструментів. Цифрові продажі та онлайн маркетинг. Веб-аналітика: послідовності, канали, тестування, платформи.
КН: Веб інструменти для просування та продажу консалтингових послуг.
ЕН: Адаптація товару, дизайн послуг, ціноутворення на експортному ринку. Культурні особливості ринків: китайський, арабський, японський, європейський.
КН: Створення портфоліо послуг для експортно-консалтингової компанії. Аналіз шляху клієнтів, точки експозиції, систематизація процесів та ціноутворення.
ЕН: Управління ланцюгами поставок та міжнародна логістика. Міжнародні угоди, тарифи, ЗВТ, ІНКОТЕРМС. Міжнародні ярмарки та бізнес-місії.
КН: Робочі процеси та інструменти консультаційної компанії. Швидкий розвиток та пілотування нових послуг.
ЕН: Лояльність клієнта та створення ефективних відносин. Ведення ключових клієнтів.
КН: Як продати консультаційні послуги? Перемовини техніками Гарварду, навички впливу.
Учасники програми, які успішно завершать навчання, будуть відзначені сертифікатом міжнародного зразку від Інституту Маркетингу Естонії.
Анастасія Ткачук, учасниця команди Львівської області. Співзасновниця експортної агенції Explore
Минулого року ми створили консалтингову агенцію та отримали перших клієнтів завдяки пілотній програмі TTT. Програма допомогла мені підписати контракт на проведення лекцій з організацією, що займається розвитком експорту.
Олексій Грицун, учасник команди Вінницької та Івано-Франківської областей. Менеджер регіонального розвитку, Маріо ЛТД
Мені дуже сподобалась неймовірна атмосфера яка панувала серед висококваліфікованих професіоналів-учасників програми. Я дуже вдячний незабутнім наставникам та тренерам програми за їх відданість, наполегливість та розуміння специфіки української ментальності. Чудова програма для тих, хто справді хоче бути елітою бізнесу в Україні - серед консультантів вищого рівня.
Сніжана Клубан, учасник команди Харківської області. Директор ТОВ "Гартнер Україна"
Щиро дякую за цю програму. Я збираюся створити власне консалтингове агентство. Участь у програмі дуже допомогла розібратись в консалтингових інструментах, що дозволило мені підвищити рівень моїх послуг.
Дмитро Прокопчук, учасник команди Хмельницької та Тернопільської областей. Керівник комерційного відділу, ТОВ «Теплобанк»
Це був шалений виклик за дуже короткий час. Я розпочав власну консультаційну діяльність ще до програми TTT і протягом навчання повністю змінив підхід до консультування, розширив перелік послуг та зробив їх більш зрозумілими для потенційних клієнтів.
Інеса Платонова, учасниця команди з Одеської області. Генеральний директор компанії PLASKE DRIVE LLC
Програма була дуже насиченою і цікавою, вона надала мені багато практичних навичок та знань у сфері консалтингових послуг, навичок маркетингу та експорту. Крім того, проходження програми додало мені впевненості у роботі з клієнтами, і тепер я без вагань можу сказати, що займаюся експортним консультуванням та допомагає компаніям виходити на нові ринки.
Оксана Новодон, випускниця Програми Train the Trainers
Анна Бондар, випускниця Програми Train the Trainers
Програма розроблена Інститутом Маркетингу Естонії у співпраці з ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту». Програма фінансується Державним департаментом США (Development Cooperation Partnership Program, Round Eight), а також Міністерством закордонних справ Естонії (Проект з питань розвитку співробітництва та гуманітарної допомоги).
Інформаційний партнер Програми - онлайн-платформа експертних рішень MEREZHA
Смачні партнери програми - Newton's Apple Chips. Призи від смачних партнерів щомісяця отримують команди-переможці навчальних модулів, за результатами виконання практичних завдань.
Дан Міккін (Dan Mikkin)
Brand Manual, DDB Estonia, Ogilvy & Mather Advertising
Експерт з питань брендингу, розробки маркетингових стратегій, корпоративної айдентики та реклами з понад 17-річним досвідом на посаді арт-директора. Працює в TravelSim roaming service, Wendre bedding, NoBananas retail, Prisma supermarkets, Regio cartographers, Apollo cinemas.
Джин Саттон (Jean Sutton)
Директорка лондонського агентства, яке розробляє стратегії з розвитку бізнесу як для британських, так і міжнародних компаній. Щорічно Джин реалізує 6-10 великих проєктів в індустріях від ІТ до медичного обладнання і від харчових продуктів до сільського господарства. Джин викладає курс маркетингу в Інституті Маркетингу Об'єднаного Королівства, веде тренінгові програми при Торговій Палаті Швеції, створює та викладає курси з розвитку експорту.
Ану-Малл Наарітс (Anu-Mall Naarits)
Найбільш відома експертка Естонії з маркетингу та експорту з більш ніж 15-тирічним досвідом в галузі. Керувала продажами та маркетингом декількох міжнародних підприємств, організувала та провела сотні маркетингових кампаній. Володарка Best Marketing Award 2012. Засновниця та власниця трьох консалтингових компаній, очолює Tallinn Marketing Week.
Уве Спонхольц (Uwe Sponholz)
Автор, підприємець та професор з інноваційного менеджменту, маркетингу та продаж в Університеті Прикладних Наук Вюрцбург-Швайнфюрт, Баварія (FHWS Würzburg-Schweinfurt). Уве вивчав управління бізнесом та захистив дисертацію з обробки та сприйняття інформації в Університеті Кельну. Він володіє консалтинговою агенцією та виступає співзасновником стартапу Bodystanse GmbH. Експерт з маркетингу, він у співавторстві з Філіпом Котлером створив «H2H Marketing» - книгу, яка формулює роль сучасного маркетингу.
Тоніс Хінтсов (Tõnis Hintsov)
Тоніс працював в сфері логістичних послуг на провідних позиціях, і продовжує професійну діяльність на посаді декана факультету транспорту при Талліннському технологічному університеті. Є членом-засновником та головою правління Естонської асоціації управління закупівлями та ланцюгами поставок PROLOG. Профільні теми: логістичний менеджмент, транспортно-розподільна логістика, логістичні послуги, облік витрат на логістику та транспортні інформаційні системи.
Енді Патерсон (Andy Paterson)
Енді має великий досвід майже в кожній дисципліні, що дотична до роздрібної торгівлі: обслуговування клієнтів, фінансові та комерційні операції, купівля та продаж, управління проектами, виробництво, ланцюги та джерела постачання, електронна комерція та маркетинг. Ці навички, досвід і потужна глобальна мережа зв’язків дозволили Енді стати незалежним консультантом для бізнесу в області розробки стратегій зростання та ефективності.
Роджер Стент (Roger Stent)
Роджер Стент є коучем, наставником та тренером з управління, що має більш ніж двадцятирічний досвід в приватному та державному секторах. Він керував великими реструктуризаціями, що передбачають довгострокові переговори з персоналом та профспілками робочої сили, включаючи зміни в робочій практиці, мультикваліфікацію. Він спеціалізується на розробці та наданні рішень для розвитку і провів навчання у понад 30 країнах.
Стів Роулінг (Steve Rawling)
Стів провів 30 років, розповідаючи історії і зараз професійно займається сторітелінгом, допомагає людям знайти великі історії в їх житті та бізнесі. Навчає розповідати розумні історії, щоб побудувати відносини з клієнтами, персоналом та інвесторами. Працюю з медіа-компаніями, дизайнерами, новаторами, керівниками та університетами по всій Європі. Є автором книги про інноваційні методики – «Be Creative Now», яка була видана Pearson Business у 2016 році та перекладена на китайську, російську та арабську мови.
Артем Данільянц (Artem Daniliants)
Експерт з більш ніж п’ятнадцятирічним досвідом у створенні, розвитку та просуванні міжнародних веб-сервісів, продуктів та технологій, в плануванні та застосуванні цифрових сервісів, що дозволяє йому розробити проєкт від ідеї до запуску. Розвинув числені компаній від стартапу до рівня великих гравців ринку за допомогою цифрових рішень та інструментів. Працює з підприємствами з Фінляндії, Росії та Північної Америки. Зараз він має власні компанії з офісами в Естонії, Україні та Росії. Він називає себе акселератором зростання та серійним підприємцем, а найбільше задоволення отримує від спостереження за розвитком та успіхом проєктів, в яких приймає участь.