Train the Trainers 2.0 - це інтенсивна навчальна програма, що стане Вашим першим кроком до створення власної консалтингової компанії чи старту індивідуальної консалтингової діяльності в сфері експорту. Рівень тренерів, отриманих знань та інтенсивність навчання дають змогу прирівнювати програму до рівня “Masters” degree в кращих європейських університетах.
Програма розроблена Інститутом Маркетингу Естонії у співпраці з ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту». Програма фінансується Державним департаментом США (Development Cooperation Partnership Program, Round Eight), а також Міністерством закордонних справ Естонії (Проект з питань розвитку співробітництва та гуманітарної допомоги).
Програма розрахована в першу чергу на осіб, які зацікавлені розпочати чи розвинути свою професійну консультаційну діяльність. До навчання запрошуються приватні консультанти, представники державних установ, регіональних адміністрацій, міських рад, агенцій розвитку, та особи, які працюють у сфері експорту і міжнародної торгівлі, та мають на меті допомагати українським підприємцям опановувати закордонні ринки та посилювати експортну спроможність.
Особливості інноваційного формату навчання
Результати та відгуки першої хвилі випускників - Train the Trainer 2020/2021
Це інтенсивна освітня програма, що дозволяє отримати необхідний обсяг знань та досвіду для здійснення консалтингової діяльності в сфері експорту, підкріплена практичними завданнями, що виконуватимуться на базі реальних підприємств. По завершенню курсу учасники матимуть покроковий план дій для започаткування та розвитку власної консалтингової діяльності чи експортно-консалтингової компанії. Зможуть компетентно, якісно та професійно надавати консультації підприємствам, що бажають розпочати або інтенсифікувати свою експортну діяльність.
Задля отримання практичних навичок та реального консультаційного досвіду всі учасники проходитимуть навчання в унікальному форматі!
Тривалість модулю: 1 місяць
Навчальні елементи модулю: відео-лекції (до 1,5 год), 2-денний онлайн інтенсив з іноземними тренерами (до 12 год), менторська сесія (1 год), статус-чек зустріч (1 год) + нетворкінг, груповий зворотній зв’язок за результатами модулю (2 год).
Кількість навчальних годин: орієнтовно 10 годин на тиждень
За результатами навчання та виконання домашніх завдань після кожного модулю буде формуватися рейтинг команд-учасниць та визначатиметься переможець. Додаткові бонуси та подарунки – стимул для навчання.
Увага! Обов‘язково перед подачею заявки на Програму ознайомтесь з Умовами участі та Особливостями навчального процесу!
Нижче — перелік модулей, кожен модуль складається з двох тем для розвитку експортних навичок (далі - ЕН) та консалтингових навичок (далі - КН). По кожному з яких запланований тренінг з лекційною частиною, практичне завдання та менторський супровід.
ЕН: Аналіз ринку: як зрозуміти компанію, її ринок та потреби її клієнтів
КН: Побудова ефективних робочих відносин з клієнтом, процес надання консультаційних послуг.
ЕН: Моделі виходу на ринок. Інструменти аналізу.
КН: Навички презентації та нетворкінгу. Основи управління проектами.
ЕН: Брендинг, маркетинг та сторітеллінг. Позиціонування. Вибір та вартість медіа каналів.
КН: Продажі та маркетинг консультаційних послуг на основі конкретних випадків. Бізнес сторітелінг.
ЕН: Аналіз бізнесу за допомогою цифрових інструментів. Цифрові продажі та онлайн маркетинг. Веб-аналітика: послідовності, канали, тестування, платформи.
КН: Веб інструменти для просування та продажу консалтингових послуг.
ЕН: Адаптація товару, дизайн послуг, ціноутворення на експортному ринку. Культурні особливості ринків: китайський, арабський, японський, європейський.
КН: Створення портфоліо послуг для експортно-консалтингової компанії. Аналіз шляху клієнтів, точки експозиції, систематизація процесів та ціноутворення.
ЕН: Управління ланцюгами поставок та міжнародна логістика. Міжнародні угоди, тарифи, ЗВТ, ІНКОТЕРМС. Міжнародні ярмарки та бізнес-місії.
КН: Робочі процеси та інструменти консультаційної компанії. Швидкий розвиток та пілотування нових послуг.
ЕН: Лояльність клієнта та створення ефективних відносин. Ведення ключових клієнтів.
КН: Як продати консультаційні послуги? Перемовини техніками Гарварду, навички впливу.
Учасники програми, які успішно завершать навчання, будуть відзначені сертифікатом міжнародного зразку від Інституту Маркетингу Естонії.
Анастасія Ткачук, учасниця команди Львівської області. Співзасновниця експортної агенції Explore
Минулого року ми створили консалтингову агенцію та отримали перших клієнтів завдяки пілотній програмі TTT. Програма допомогла мені підписати контракт на проведення лекцій з організацією, що займається розвитком експорту.
Олексій Грицун, учасник команди Вінницької та Івано-Франківської областей. Менеджер регіонального розвитку, Маріо ЛТД
Мені дуже сподобалась неймовірна атмосфера яка панувала серед висококваліфікованих професіоналів-учасників програми. Я дуже вдячний незабутнім наставникам та тренерам програми за їх відданість, наполегливість та розуміння специфіки української ментальності. Чудова програма для тих, хто справді хоче бути елітою бізнесу в Україні - серед консультантів вищого рівня.
Сніжана Клубан, учасник команди Харківської області. Директор ТОВ "Гартнер Україна"
Щиро дякую за цю програму. Я збираюся створити власне консалтингове агентство. Участь у програмі дуже допомогла розібратись в консалтингових інструментах, що дозволило мені підвищити рівень моїх послуг.
Дмитро Прокопчук, учасник команди Хмельницької та Тернопільської областей. Керівник комерційного відділу, ТОВ «Теплобанк»
Це був шалений виклик за дуже короткий час. Я розпочав власну консультаційну діяльність ще до програми TTT і протягом навчання повністю змінив підхід до консультування, розширив перелік послуг та зробив їх більш зрозумілими для потенційних клієнтів.
Інеса Платонова, учасниця команди з Одеської області. Генеральний директор компанії PLASKE DRIVE LLC
Програма була дуже насиченою і цікавою, вона надала мені багато практичних навичок та знань у сфері консалтингових послуг, навичок маркетингу та експорту. Крім того, проходження програми додало мені впевненості у роботі з клієнтами, і тепер я без вагань можу сказати, що займаюся експортним консультуванням та допомагає компаніям виходити на нові ринки.
Оксана Новодон, випускниця Програми Train the Trainers
Анна Бондар, випускниця Програми Train the Trainers
Програма розроблена Інститутом Маркетингу Естонії у співпраці з ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту». Програма фінансується Державним департаментом США (Development Cooperation Partnership Program, Round Eight), а також Міністерством закордонних справ Естонії (Проект з питань розвитку співробітництва та гуманітарної допомоги).
Інформаційний партнер Програми - онлайн-платформа експертних рішень MEREZHA
Смачні партнери програми - Newton's Apple Chips. Призи від смачних партнерів щомісяця отримують команди-переможці навчальних модулів, за результатами виконання практичних завдань.
Дан Міккін (Dan Mikkin)
Brand Manual, DDB Estonia, Ogilvy & Mather Advertising
Експерт з питань брендингу, розробки маркетингових стратегій, корпоративної айдентики та реклами з понад 17-річним досвідом на посаді арт-директора. Працює в TravelSim roaming service, Wendre bedding, NoBananas retail, Prisma supermarkets, Regio cartographers, Apollo cinemas.
Джин Саттон (Jean Sutton)
Директорка лондонської агенції, яке розробляє стратегії з розвитку бізнесу як для британських, так і міжнародних компаній. Щорічно Джин реалізує 6-10 великих проєктів в індустріях від ІТ до медичного обладнання і від харчових продуктів до сільського господарства. Джин викладає маркетинг в Інституті Маркетингу Об'єднаного Королівства, веде тренінгові програми при Торговій Палаті Швеції, створює та викладає курси з розвитку експорту.
Ану-Малл Наарітс (Anu-Mall Naarits)
СЕО Visionest Institute, провідна експертка Естонії з маркетингу та експорту з більш ніж п’ятнадцятирічним досвідом у галузі. Керувала продажем та маркетингом декількох міжнародних підприємств. Організувала та провела сотні маркетингових кампаній. Володарка Best Marketing Award 2012, очолює Tallinn Marketing Week.
Створює успішні та відмічені нагородами навчальні програми, які змінюють підхід компаній до ведення бізнесу та виводять їх на вищий рівень. Працює з українськими МСП з 2017 року. Провела 10 міжнародних програм в Україні, з яких 4 програми успішно реалізовано під час повномасштабної війни.
Уве Спонхольц (Uwe Sponholz)
Автор, підприємець та професор з інноваційного менеджменту, маркетингу та продажу в Університеті Прикладних Наук Вюрцбург-Швайнфюрт, Баварія (FHWS Würzburg-Schweinfurt). Вивчав управління бізнесом та захистив дисертацію з обробки й сприйняття інформації в Університеті Кельну. Володіє консалтинговою агенцією та є співзасновником стартапу Bodystanse GmbH. Експерт з маркетингу світового класу, у співавторстві з Філіпом Котлером створив «H2H Marketing» — книгу, яка формулює суть сучасного маркетингу.
Тоніс Хінтсов (Tõnis Hintsov)
Успішно керував компаніями в галузі логістичних послуг і продовжує професійну кар'єру деканом транспортного факультету Таллінського технологічного університету. Є співзасновником та головою правління Естонської асоціації управління закупівлями та ланцюгами поставок PROLOG. Досвідчений фахівець з управління логістикою, дистрибуцією та впровадження інформаційних систем у логістиці.
Енді Патерсон (Andy Paterson)
Побудував успішну кар'єру в міжнародних компаніях та володіє експертними знаннями в сферах від фінансів, закупівель та маркетингу до дизайну продуктів, пошуку міжнародних партнерів та виробництва. Ендрю здобув класичні управлінські навички з лідерства, коучингу та розвитку, аналізу та вирішення проблем, що дозволило йому використовувати свої ідеї та знання для роботи в низці провідних компаній з Великої Британії та Східної Європи. Пишається тим, що співпрацював з великою кількістю дивовижних людей.
Роджер Стент (Roger Stent)
Роджер - досвідчений коуч, наставник і тренер у сфері управління з більш ніж 20-річним досвідом як в приватному, так і в державному секторах. Він успішно керував значними реструктуризаціями, що включали тривалі переговори з персоналом і профспілками, а також впровадження змін у робочих практиках та мультикваліфікацію. Роджер спеціалізується на розробці та впровадженні унікальних стратегій для розвитку компаній і активно працює над розвитком лідерських якостей персоналу. Роджер провів навчання у більш ніж 30 країнах. Він також допомагає працівникам розвивати впевненість та навички міжособистісного спілкування, а також просуватися по кар'єрній драбині.
Стів Роулінг (Steve Rawling)
Стів провів 30 років, розповідаючи історії і зараз професійно займається сторітелінгом, допомагає людям знайти великі історії в їх житті та бізнесі. Навчає розповідати розумні історії, щоб побудувати відносини з клієнтами, персоналом та інвесторами. Працюю з медіа-компаніями, дизайнерами, новаторами, керівниками та університетами по всій Європі. Є автором книги про інноваційні методики – «Be Creative Now», яка була видана Pearson Business у 2016 році та перекладена на китайську, російську та арабську мови.
Артем Данільянц (Artem Daniliants)
Експерт з більш ніж п’ятнадцятирічним досвідом у створенні, розвитку та просуванні міжнародних вебсервісів, продуктів та технологій, плануванні та застосуванні цифрових сервісів, що дозволяє йому розробити проєкт від ідеї до запуску. Розвинув численні компанії від стартапу до рівня великих гравців ринку за допомогою цифрових рішень та інструментів. Працює з підприємствами з Фінляндії, Естонії, України та ЄС. Має власні компанії з офісами в Фінляндії, Естонії та Україні. Він називає себе акселератором зростання та серійним підприємцем, а найбільше задоволення отримує від спостереження за розвитком та успіхом проєктів, у яких бере участь.