Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Branding and Customer Experience (Брендинг та досвід клієнтів)

Англомовний курс досліджує взаємодію між брендингом та роботою з клієнтами. Хоча існують різні підходи до визначення стратегії брендингу, реалізація брендингового проекту впливає на багато відділів та їхню діяльність, спрямовану на клієнтів.

Видавець: Coursera

Категорія:Онлайн-навчання
Тематика:

Про курс

Курс входить до спеціалізації "Branding: The Creative Journey"

В цьому курсі використовується платформа (адаптована з картографування клієнтів) для фокусування та організації мислення слухачів курсу стосовно причинно-наслідкових зв'язків їхніх брендингових проектів. За допомогою цієї структури буде виведено алгоритм узгоджених дій та оцінювання впливу між відділами і точками взаємодії з клієнтом.

Переваги курсу

Безкоштовно*

  • Coursera надає фінансову допомогу учням, які не можуть оплатити навчання. Детальніше за посиланням.

Зручно

Призначте терміни здачі відповідно до свого графіка.


Будь в курсі новин

Залиште адресу вашої електроної пошти та слідкуйте за новинами які ми підготували для вас.

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності