Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Нативна реклама

У межах курсу ми розкажемо вам, що таке нативна реклама і якою вона буває, як подати інформацію про бренд максимально органічно та без зайвого привернення уваги. Спробуємо пояснити, як читач ідентифікує нативний матеріал та як виміряти ефективність нативного контенту, поговоримо про те, як нативна реклама впливає на інші види рекламного бізнесу.

Видавець: Prometheus

Тривалість:4 тижні
Категорія:Онлайн-навчання
Тематика:

Про курс

Офіс Координатора проектів ОБСЄ в Україні презентує онлайн-курс з нативної реклами для регіональних медіа. Курс створено в рамках проекту «Підтримка реформування державних та комунальних друкованих ЗМІ».

Сучасні медіа – це не тільки канал поширення інформації, а й успішні бізнес-моделі, проте як саме заробити медіа, особливо регіональному, та як вижити серед інших подібних? Як не втратити цікавість цільової аудиторії та довіру читачів? Де межа, за якою починається «джинса»?

Все більше редакцій знаходять для себе відповідь на ці запитання у нативній рекламі - легально спонсоровані матеріали дають сучасним медіа шанс виживати та розвиватися в умовах фінансової кризи та зменшення бюджетів. Адже якісно підготовлений нативний матеріал, який органічно вписується у формат видання допомагає читачеві знайти відповідь на запитання, з якими він прийшов на сайт або купив газету.

В Україні нативна реклама майже не використовується. Це міфічна технологія, про яку немає усталеної думки. Чи правда, що це теж «джинса»? Чи правда, що нативна реклама - це обман аудиторії? Чи правда, що якщо я блогер і зроблю від свого імені пост у соцмережах, то це і буде нативний матеріал? Чи правда, що виробляти якісну «нативку» — це дуже дорого і для цього треба мати неабиякий талант та журналістські «суперсили»?

У межах курсу ми розкажемо вам, що таке нативна реклама і якою вона буває, як подати інформацію про бренд максимально органічно та без зайвого привернення уваги. Спробуємо пояснити, як читач ідентифікує нативний матеріал та як виміряти ефективність нативного контенту, поговоримо про те, як нативна реклама впливає на інші види рекламного бізнесу.

Для кого цей курс

Курс буде цікавий в першу чергу редакторам, які шукають додаткові джерела заробітку для своїх видань, та працівникам рекламних відділів, а також журналістам і всім, хто прагне ефективно розповідати про себе, свій продукт або послуги, оволодіти методами привернення уваги до брендів.

Експерти курсу

Переваги курсу

Безкоштовно

Курс є повністю безкоштовним. Викладачі можуть рекомендувати навчальну літературу, щоб ви могли глибше вивчити ту чи іншу тему, але доступних в рамках курсу матеріалів буде достатньо для успішного його завершення. Все, що вам знадобиться, – доступ до мережі інтернет на швидкості, достатній для перегляду відеолекцій.

Зручно

Відеолекції, завдання, форум та можливість отримати сертифікат доступні в будь-який час.

Отримайте сертифікат

Успішно складіть всі завдання курсу й отримайте сертифікат про його завершення.


Будь в курсі новин

Залиште адресу вашої електроної пошти та слідкуйте за новинами які ми підготували для вас.

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності