Фінансове планування для експорту та обчислення ROI – теми останніх вебінарів базового навчального курсу Export Revolution. Ukraine. Найчастіші запитання з лекцій ми винесли у сьомий випуск експортних порад Export Hacks.
В цій публікації ви отримаєте відповіді на питання:
Однією з базових умов є ретельна перевірка усіх документів. Приділяйте час на вичитування навіть незначних деталей контрактів.
Обирайте такі способи оплати, які максимально знизять Ваші ризики: намагайтеся уникати роботи з оплатою по факту, без передплат. Страхуйте ваші платежі. Залучення банків обох сторін гарантуватиме Вам відповідний платіж навіть у разі недобропорядності партнера чи клієнта.
P.S.: У разі виплати коштів з державного бюджету, затримки у термін в 90 днів є прийнятними.
Це завдання і правда не з легких, проте є декілька рекомендацій, котрі допоможуть Вам зрозуміти «Бути чи не бути?»:
Мінімізуйте можливості появи непередбачуваних витрат ще на етапі планування експортної діяльності!
Корисний ресурс для тих, хто планує експортувати до ЄС : http://trade.ec.europa.eu/tradehelp/
Фінансовий план може складати будь-який працівник вашої компанії і наймати для цього спеціалістів немає необхідності. Використовуйте стандартні шаблони програми Excel та інтернет ресурс для самоосвіти з цього питання.
Однозначно так! Якщо ви працюєте в сегменті В2В, то для Вас найкращим варіантом буде використання Facebook та інших схожих соціальних мереж. Якщо ж Ви працюєте у сегменті B2C, тоді найкраще працювати через Instagram і будувати комунікацію найбільш простими короткими повідомленнями.
Важливо! Ваш профіль у будь-якій соціальній мережі необхідно вести професійно та відповідально, демонструвати Ваші робочі процеси, процеси виробництва та виключно якісні фото Вашого продукту.
Підґрунтям для цього рішення має бути впевненість, що хоча б десь у світі існує споживач Вашого продукту. Після того, як потенційний ринок для експорту визначено, варто з’ясувати потреби, особливості та вимоги даного ринку шляхом проведення ґрунтовного маркетингового дослідження. Крім того, важливо спиратися і на власне бачення, особисте відчуття та впевненість, що цей продукт є дійсно найкращим – це 50% успіху!