Як створити експортний маркетинговий план та план продажів? Саме цю тему минулого вебінару базового навчального курсу Export Revolution. Ukraine ми вирішили висвітлити для всіх зацікавлених у нашому шостому випуску експортних порад Export Hacks.
В цій публікації ви отримаєте відповіді на питання:
Насправді працює чи ні, і наскільки ефективно працює, Ви дізнаєтесь лише тоді, коли побачите Вашу стратегію в дії! Проте до її запуску все ж таки варто протестувати окремі її елементи таким інструментарієм:
Не зробіть типової помилки! Кожен ринок унікальний і вимагає індивідуального підходу, унікальної стратегії та підбору відповідних каналів просування. Приділіть достатньо часу для формування маркетингової стратегії, плану продажів, встановлення рівня цін саме для цього ринку! Якщо Ви бачите, що це не працюєте не бійтесь застосовувати щось нове!
На просторах інтернет мережі є безліч пропозицій від безкоштовних сайтів, де Ви можете створити кімнату для опитування та запрошувати туди користувачів, до профільних компаній, які зроблять всю роботу за Вас, а Ви отримаєте проаналізовані та підсумовані результати опитувань.
Крім того, фокус-групи Ви можете організувати і самостійно у реальному оффлайн житті! Безпосередньо на Вашому цільовому ринку оберіть місто та місце з найбільшої концентрацією Вашої цільової аудиторії, орендуйте приміщення, підготуйте декілька варіантів промоційного матеріалу та запрошуйте людей просто з вулиці оцінити запропоновані ідеї та залишити свої відгуки.
Важливо! Звертайте також увагу на методи діяльності Ваших конкурентів та на пропозиції дистриб’юторів і клієнтів – вони можуть дати вам багато нових ідей.
Якщо ви мала компанія або для вас це цілком новий ринок – краще починати працювати з дистриб’ютором, але не варто довго зловживати його послугами та марно витрачати кошти компанії. Як тільки Ви напрацюєте необхідну мережу контактів та відчуєте в собі впененість, починайте працювати самостійно!
Якщо ж ви вже маєте міцні бізнесові контакти, обізнані в особливостях цього ринку, то краще реєструвати власну компанію та дистрибувати через неї.
Не забувайте враховувати рівень оподаткування та вигідність умов створення власної компанії чи співпраці з дистриб’ютором.
Звичайно найбільш розповсюдженим та найменш ризиковим варіантом співпраці – є повна або часткова передплата. Зниження ризиків та фінансові гарантії завжди є підґрунтям подальшої плідної співпраці. Проте, на жаль, інколи виникають ситуації в яких співпраця можлива лише на умовах оплати по факту. В цьому випадку Вам необхідно:
Пам’ятка: працюйте з оплатою по факту, тільки якщо це допустимо для вашої компанії. При першій поставці варто отримати хоча б 50% передплати. Знижуйте Ваші ризики!
Корисне посилання в подарунок для витривалих та дочитавших поради до кінця 😉
Вам потрібен найкращий дистриб’ютор, а знайомі не мають жодних порад і варіанти Google не викликають довіри?
www.kompass.com та професійні форуми на LinkedIn стануть Вам у нагоді.