Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Export Hacks: практичні поради з експорту. Частина п`ята

Як обрати стратегію виходу на новий ринок? Це питання ми розглядали разом із 300 експортерами-початківцями впродовж чергового вебінару базового навчального курсу Export Revolution. Ukraine, і вирішили розкрити для всіх зацікавлених у нашому п’ятому випуску експортних порад Export Hacks.

Категорія:Освітній контент
Тематика:

Опис

В цій публікації ви отримаєте відповіді на питання:

  1. Вихід на зарубіжний ринок: чи можливо це для малого бізнесу?
  2. Як продати абсолютно новий товар на закордонному ринку? Чи можливо «виховати» в споживачів нові смаки?
  3. Як планувати логістичні процеси швидкопсувної продукції? Як краще організувати транспортування?
  4. Що обрати при виході на зовнішній ринок: відкрити власний офіс в новій країні, співпрацювати з закордонними партнерами чи налагоджувати контакти через асоціації?

Export Hacks: практичні поради з експорту. Частина п`ята

Вихід на зарубіжний ринок: чи можливо це для малого бізнесу?

Вихід на зовнішні ринки, безумовно, потребує значних витрат, тому варто, перш за все, задумуватися не про розмір Вашого бізнесу, а про фінансові можливості та вигідність запланованого. Необхідно прораховувати Ваші витрати у співвідношені з потенційними прибутками.

Нагадування: всі рекламні матеріали, інформація про компанію та первинна документація повинні бути перекладені англійською мовою! (українська звичайно мелодійна, проте не загальновживана бізнес мова 😉


Як продати абсолютно новий товар на закордонному ринку? Чи можливо «виховати» в споживачів нові смаки?

Якщо це стосується харчової галузі, то привчити споживачів до нової продукції та сформувати довірчі стосунки з цільовою аудиторією Вам допоможе її фізичне розповсюдження, шляхом проведення промо-акцій та дегустацій в торгових центрах, закладах харчування або на виставках. Якщо ж це продукція іншого типу, то невід’ємною умовою Вашого успіху стане місцевий торговий представник, який добре розуміється у вподобаннях кінцевого споживача.

Усе можливо! Проте це займає немало часу та вимагає терпіння.


Як планувати логістичні процеси швидкопсувної продукції? Як краще організувати транспортування?

Головна рекомендація, яку тут можливо дати: обирайте ринки, які розташовані до Вас щонайближче. Перш ніж виходити на новий ринок впевніться, що час необхідний на транспортування не зробить Ваш продукт “непродаваним”. Варто чітко прораховувати, скільки часу займатиме транспортування товару і скільки часу залишиться на його продаж. Приміром, з залишковим терміном придатності 1-2 місяці Вам буде важко знайти дистриб’ютора.


Що обрати при виході на зовнішній ринок: відкрити власний офіс в новій країні, співпрацювати з закордонними партнерами чи налагоджувати контакти через асоціації?

Власний офіс в новій країні безперечно спрощуватиме ряд комунікацій з місцевими контрагентами та допоможе прискорити вирішення питань, які потребують фізичної присутності представників компаній, проте не варто забувати про прагматичний аналіз фінансової спроможності компанії та реальну необхідність і окупність такого офісу.

На перевагу власному офісу партнерські стосунки позбавлять Вас адміністративних та господарських витрат на утримання офісу і допоможуть у вирішенні необхідних питань. Як для початкових етапів роботи в новій країні – це є досить вдале рішення.

І третій варіант – асоціації. Членство в асоціаціях, як правило, не є безкоштовним. Необхідно враховувати Вашу спроможність та спроможність обраної Асоціації. Попередньо треба проаналізувати її діяльність, кількість членів, ознайомитися з відгуками про її ефективність та поспілкуватися з її керівництвом на предмет відповідності цілей та напрямку роботи Вашої компанії і Асоціації.

Підходьте до вибору виважено!


Будь в курсі новин

Залиште адресу вашої електроної пошти та слідкуйте за новинами які ми підготували для вас.

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності