Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Export Hacks: практичні поради з експорту. Частина четверта

Тиждень експортної освіти добігає кінця, тож перед вами – чевертий випуск експортних порад від тренерів-практиків нашого навчального курсу Export Revolution. Ukraine. Цього разу відовідаємо на питання, як встановити привильну ціну на експортний товар.

Категорія:Освітній контент
Тематика:

Опис

В цій публікації ви отримаєте відповіді на питання:

  1. Який рівень цін найкраще встановлювати при виході на новий ринок?
  2. Як зрозуміти, коли ціна є завищеною чи заниженою, та як оцінити недоотримані прибутки?
  3. Як часто необхідно перевіряти рівень цін на ринку та корегувати власну стратегію?
  4. З якою регулярністю необхідно проводити дослідження ринку?
  5. Як зацікавити потенційного клієнта? Чи варто занижувати ціну на перших етапах співпраці?

Export Hacks: практичні поради з експорту. Частина четверта

Який рівень цін найкраще встановлювати при виході на новий ринок?

Перш за все Вам потрібно дуже добре орієнтуватися, в якому ціновому сегменті знаходиться Ваш товар та який рівень цін використовують конкуренти на даному ринку. Важливо зважати також рівень попиту на Ваш товар на окремо взятому ринку, якщо це важко зробити, тоді опримальною буде орієнтація на конкурентів: перевіряйте які канали інформацій та які фактори вони використовують для формування цінової політики свого продукту/послуги.


Як зрозуміти, коли ціна є завищеною чи заниженою, та як оцінити недоотримані прибутки?

Найкращим джерелом інформації у даному випадку є ніхто інший, як Ваші споживачі. Інколи таку інформацію можна отримати шляхом звичайного опитування і результати можуть бути абсолютно неочікуваними. Часто споживачі готові сплачувати за певний продукт чи послугу вдвічі більше поточної ціни, а інколи підвищення ціни навіть на 10% призведе до втрати 30% споживачів. Результати таких досліджень сформують Ваше розуміння прийнятного рівня цін.

Пам’ятка: при встановлені ціни варто використовувати рівень місцевих, а не ринкових цін. Завжди намагайтесь отримати по максимуму!


Як часто необхідно перевіряти рівень цін на ринку та корегувати власну стратегію?

Якщо Ви вже визначили власну позицію, то слідкувати за тендеціями та змінами на ринку необхідно постійно! Це дискусія кожного дня! Ви повинні постійно слідкувати за змінами (поява нових конкурентів, зниження чи підвищення цін конкурентів) на ринку та задаватися питанням “Як я можу підвищити ціну та заробити більше грошей?”. В залежності від цього Ви повинні корегувати Вашу цінову стратегію.


З якою регулярністю необхідно проводити дослідження ринку?

Немає чітко встановлених правил. Частоту проведення досліджень ринку необхідно корегувати в залежності від особливостей та стабільності ринку на якому Ви працюєте.


Як зацікавити потенційного клієнта? Чи варто занижувати ціну на перших етапах співпраці?

В даному випадку це залежить від особливих характеристик товару/послуги, які Ви пропонуєте партнеру. Якщо Ваш товар/послуга має унікальні характеристики, то висока ціна буде виправданою. Якщо, наприклад, Ви продаєте повний комплекс послуг, то тут питання більше стосується рівня співпраці, довіри до Вашої компанії, готовності до ризиків, все це і формуватиме ціну. Проте, якщо товар чи послуга схожа на конкурентів, не варто завищувати цінову планку.


Будь в курсі новин

Залиште адресу вашої електроної пошти та слідкуйте за новинами які ми підготували для вас.

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності