Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Export Hacks: практичні поради з експорту. Частина перша

Ми починаємо серію публікацій ExportHacks. Це практичні поради з експорту від досвідчених експертів-практиків, які дають відповідіна на найпоширеніші запитання компаній, що роблять перші кроки в експорті. На першу порцію запитань відповідають тренери навчального курсу Export Revolution. Ukraine.

Категорія:Освітній контент
Тематика:

Опис

В цій публікації ви дізнаєтеся відповіді на питання:

  1. Як знаходити партнерів за кордоном?
  2. Як обрати ринок для експорту продукції та ідентифікувати “свого” споживача?
  3. Як перевірити надійність партнера?
  4. Як нівелювати ризики при транспортуванні товарів, що швидко псуються?
  5. Які кроки варто зробити експортеру-початківцю?
  6. Як зробити продукт впізнаваним?
  7. Які інтернет-платформи варто використовувати у роботі?
  8. Що можна робити, а чого не варто у роботі з клієнтами/споживачами?

Export Hacks: практичні поради з експорту. Частина перша

Як знаходити партнерів за кордоном?

Алгоритм пошуку бізнес партнера за кордоном:

  • Проведіть дослідження з вивчення ринку

Інструменти: Google + Google Translate (для іншомовних країн).

Порада! Не використовуйте лише англійську мову під час здійснення пошуку в Google. Пошук мовою країни, з якою плануєте працювати, забезпечить більш плідні результати та значно підвищить шанси на знаходження бажаного партнера.

  • На основі проведеного дослідження оберіть країни для виходу на зовнішній ринок та потенційні компанії-партнери.
  • Сплануйте особисті візити до обраних країн та визначте чіткі цілі візитів.

Порада! Базуючись на інформації з Інтернету дуже складно визначити правдивість висвітлених даних. Найкращим способом перевірки інформації є особисті візити, встановлення безпосереднього бізнес контакту та взаємне представлення компаній і їх виробничих потужностей.

  • Проаналізуйте отриману за результатами зустрічей інформацію та оберіть ідеального партнера для подальшої співпраці.

Як обрати ринок для експорту продукції та ідентифікувати “свого” споживача?

Розпочати варто з визначення виду продажів для Вашого продукту: B2B чи B2C. У випадку B2B продажів Ви здійснюєте прямий експорт безпосередньо з України до Вашої компанії-партнера в іноземні країні, у разі B2C продажів необхідно знайти місцевого партнера-рітейлера, який буде постачати Вашу продукцію до кінцевого споживача.


Як перевірити надійність партнера?

5 чек-пойнтів для власного спокою:

  • Перевірити в загальнодоступних системах, чи дійсно є така зареєстрована компанія.
  • Знайти цю компанію в базах платників податків.
  • Переглянути списки членів Торгових палат, Асоціація та т. ін.
  • Зустрітися з ними особисто та впевнитись, що вони справді існують.
  • Спробувати укласти з компанією невелику Угоду та успішно її реалізувати.

Як нівелювати ризики при транспортуванні товарів, що швидко псуються?

INCOTERMS – Ваша рятівна соломинка. Ці умови регламентують момент передачі права власності на товар і всі пов’язані із цим ризики. Дані умови визначаються Сторонами в процесі перемовин та закріплюються документально в договорі. Ці правила визначають відповідального за сплату доставки, митного оформлення, та страхування ризиків на шляху транспортування товарів залежно від визначених стандартних умов поставки.


Які кроки варто зробити експортеру-початківцю?

Перш за все, необхідно впевнитися, що на Ваш продукт дійсно є попит на обраному Вами ринку. Перевірити чи цей ринок є повномірним та із постійним попитом. Знайти партнерів та встановити дружні бізнесові контакти.

Довідково: для розбудови мережі контактів в іноземних країнах можна співпрацювати з такими організаціями як AISEC, JCI, Meetup, Business Network International.


Як зробити продукт впізнаваним?

Одним з найкращих інструментів є участь у виставках та конференціях. Розпочати можна просто з відвідування таких заходів та особистого представлення продукту, з набуттям досвіду необхідно орендувати місце, оформлювати стенди та представляти Ваш продукт більш масштабно.

Також інструментом для просування Вашого продукту є бізнес місії, які організовані урядовими установами або асоціаціями, до яких Ви можете долучатися. (Більше інформації тут)

Пам’ятка: Ключ до успіху у продажі Вашого продукту – це Ваша особиста впевненість, що Ви продаєте найкращий продукт.


Які інтернет-платформи варто використовувати у роботі?

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Viadeo Xing
  • MeetingWave

Що можна робити, а чого не варто у роботі з клієнтами/споживачами?

  • Враховуйте особливості країн та ринків на які плануєте виходити.
  • Не надавайте статусу ексклюзивності будь-кому на початку Вашої співпраці.
  • Формуйте стосунки у невимушених умовах. Запросіть їх на вечерю з Вами 😉
  • Спрощуйте процес комунікацій, використовуйте різні платформи для спілкування та раз на рік проводьте загальну зустріч.
  • Будьте обізнані в історії, політиці та спорті країни в яку їдете – це є гарні теми для початкової бесіди.
  • Побудуйте дружні особисті відносини з Вашими партнерами. Цікавтесь їхніми хобі, інтересами, сім’єю та вподобаннями в їжі.
  • Пишіть «Директор» на ваших візитівках (особливо для країн Східної Європи та Близького Сходу).
  • Робіть подарунки важливим впливовим людям та їх помічникам (в деяких країнах це неписане правило ділового етикету).

Корисні посилання:

Книга щодо секретів успішних продажів та виходу на зовнішні ринки (Jah ekspordile! : ekspordi käsiraamat)


Будь в курсі новин

Залиште адресу вашої електроної пошти та слідкуйте за новинами які ми підготували для вас.

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності