Онлайн-курс, присвячений налагодженню системного експорту. Розроблений на базі матеріалів Комерційної служби США, кращих українських та міжнародних практик.
Видавець: EdEra
Безкоштовний онлайн курс розроблений на базі матеріалів Комерційної служби США, кращих українських та міжнародних практик ведення експортної діяльності і розвитку глобального бізнесу. Великий масив систематизованого матеріалу подається у концентрованій формі – оптимальний формат для зайнятих людей. Час навчання ви обираєте для себе самостійно – в межах визначеного часового проміжку. Ключова ціль – дати українським компаніям розуміння того, як необхідно налагоджувати системний експорт і будувати безпрограшні міжнародні стратегії. Навчання змінить ваше розуміння експортної діяльності і, цілком можливо, підходи до ведення бізнесу!
Модуль 1. Основа 1.1. Чи можуть МСП експортувати? Помилки МСП у експорті 1.2. Експортна готовність 1.3. Дослідження ринку (2 частини) 1.4. Експортна стратегія та експортний план 1.5. Ціноутворення, ціна та умови продажу 1.6. Відповіді на бізнес-запити 1.7. Методи платежу 1.8. Підготовка товару до експорту, вибір експедитора 1.9. Фінансування експортних операцій 1.10. Продаж за кордон та післяпродажне обслуговування 1.11. Інтерв'ю: Тетяна Абрамова, директор Дому моди "RITO" (історія успіху і рух вперед)
Модуль 2. Експортні бізнес-моделі 2.1. Прямий і непрямий експорт, посередники 2.2. Комбіновані методи експорту (2 частини) 2.3. Експорт під власною маркою роздрібних торгівців 2.4. Торгівля через європейські роздрібні мережі: як увійти в контакт 2.5. Підбір команди для експорту. Укладання експортних контрактів
Модуль 3. Пошук партнера, бізнес онлайн, виставки 3.1. Передумови для успішного пошуку та перевірка потенційних партнерів в ЄС 3.2. Оцінка партнера. Зниження «українських» ризиків для експорту 3.3. Ведення бізнесу онлайн. Вступ 3.4. Ведення бізнесу онлайн. Веб-сайт 3.5. Ведення бізнесу онлайн. Соціальні мережі 3.6. Ведення бізнесу онлайн. Використання платформ електронної торгівлі 3.7. Ефективна участь у виставках
Модуль 4. Маркетинг, брендинг, етика, бізнес-культура 4.1. Творчий підхід до маркетингу та створення нових смислів 4.2. Брендинг, адаптація бренду до іноземного ринку 4.3. Бізнес-етика, культура та психологія в експорті (2 частини) 4.4. Інтерв’ю: Микола Скиба, експерт "Українського інституту майбутнього" (UIF), засновник «Агенції культурних стратегій» (культурні фактори і культурні стратегії у експорті) 4.5. Елементи планування ділової подорожі 4.6. Інтерв’ю: Володимир Цвілий, співвласник компанії “Завод сільгоспмашин”, Дніпропетровська область (екскурсія до успішної компанії-експортера)
Сертифікат про проходження курсу видається безкоштовно
Час навчання ви обираєте для себе самостійно