Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Освітня програма «Global E-commerce Access» допомогла бренду аксесуарів для нареченої масштабувати діяльність

Освітня програма «Global E-commerce Access» допомогла бренду аксесуарів для нареченої масштабувати діяльність

Мене звати Олена, я з міста Луцьк і я закохана у весілля та всі його традиції. Після проведення власного свята саме весільна сфера зацікавила мене й надихнула почати бізнес у цьому напрямі. Адже шлюбна церемонія — це щось неймовірне, таємниче й таке щире! Для мене особисто це найпрекрасніший спогад, я точно можу стверджувати, що ті пережиті емоції молодята берегтимуть та пам’ятатимуть усе життя. Тому я вирішила, що хочу допомагати іншим нареченим робити цей день по-справжньому красивим та незабутнім.

Що саме спонукало почати власну справу?

Весільний салон «Студія Олени Мартинович» відкрився у далекому 2015 році. Це була моя найзаповітніша мрія — мати власний простір, де будуть найкращі сукні, обслуговування, буде затишно і без пафосу, де кожна наречена відчуватиме себе особливою. Не можу сказати, що почати власну справу було легко. Батьки та знайомі казали, що починати бізнес не на часі, адже події 2014-2015 років точно не викликали почуття стабільності. Курс валют ріс зі страшенною швидкістю, багато бізнесів закривалося — усі ці умови навіювали страх прогоріти. Але ми були впевнені, що нам усе вдасться, бо продумали навіть найбільш песимістичний сценарій, а тому наш бізнес мав вижити.

Як залучали необхідні ресурси для старту бізнесу?

Для старту бізнесу використали кошти, які подарували мені з чоловіком на весілля. Цієї суми було недостатньо, щоб реалізувати наш задум. Тому ми «вигризали» знижки у постачальників і домовлялися за відтермінування оплат. Робили все можливе, щоб не просто якось відкритися за ті кошти, що маємо, а зробити так, як мріяли, — усе на найвищому рівні. І нам це вдалося!

Я працювала рік без жодного вихідного, а вечорами доробляла те, що не встигала протягом робочого часу. Так, було важко, а в деяких ситуаціях — не зрозуміло, бо досвіду в бізнесі зовсім не було. Проте ми мали головне — віру в себе, у нашу справу.

Натхнення додавало навчання, адже я постійно проходила різноманітні бізнес-курси й тренінги. Саме вони дають мотивацію не зупинятися, впевненість, що у тебе неунікальні проблеми і їх вирішення вже є, а також показують можливості для вдосконалення робочих процесів. У такому темпі ми й розвивалися до 2020 року.

Потім прийшов COVID-19. Як би це дивно не звучало, але саме пандемія змусила нас вийти із зони комфорту й почати думати, як вижити бізнесу, адже офлайн-магазин на центральній пішохідній вулиці Луцька був зачинений. У той період уже були напрацювання власної колекції аксесуарів для нареченої — підв’язки, халати, сорочки, вінчальні набори та інші товари. І все закрутилося: фотосесії, експерименти, пошиття. Так і зародився новий бренд «Studiomar».

BIOFACH

Коли ви нарешті зрозуміли, що варто спробувати продавати свій товар за кордон?

З початком повномасштабного вторгнення я пішла на курси польської мови — не для того, щоб емігрувати, а щоб почати експортну діяльність. Вирішили масштабувати власний бренд. Відкрили сторінку в соціальних мережах, яка була зорієнтована на ринок Польщі. Коли отримали перші закордонні замовлення, відчули такі щирі емоції, які були коли ми тільки-тільки починали.

Вихід на міжнародні ринки — виклик для бізнесу. Тому й не дивно, що довелося вивчити та дослідити купу нової інформації: як отримувати гроші за товар через інтернет-еквайринг, які документи надавати банку та як зробити так, щоб клієнти не боялися переходити за посиланням для оплати. Хоча з останнім ми ще досі боремося.

Чи допоміг вашому бізнесу проєкт «Global E-Commerce»?

Стояти на одному місці — це точно не про нас. Тому щойно наш бізнес досягає задуманого — починаємо планувати майбутні досягнення. Наступним етапом нашого розвитку вибрали вихід на міжнародний ринок електронної комерції. Тут нам дуже допомогла участь в освітній програмі «Global E-Commerce Access». Під час навчання здобули багато практичних знань від підприємців, експертів та консультантів, проаналізували реальні бізнес-кейси й переваги/недоліки кожного з майданчиків для продажів. Відразу зрозуміли, що наша платформа — Etsy.

Цінні та своєчасні знання стали поштовхом для розвитку нового формату нашої роботи. Зараз ми сформували асортимент та цінову політику, вивчаємо юридичні аспекти продажів через Etsy Payments і Payoneer з отриманням доходів на рахунок ФОП в Україні. Плануємо й надалі розширювати ринки збуту та популяризувати українське виробництво у сфері весільних аксесуарів.

Освітня програма «Global E-commerce Access» ініційована мережею центрів підтримки підприємців Дія.Бізнес за підтримки Міністерства цифрової трансформації України й Офісу з розвитку підприємництва та експорту, у межах проєкту International Trade Centre «Підвищення економічної стійкості громад, що постраждали від переміщення», який фінансується Урядом Японії.

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності