Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Email, що допоміг реалізувати мрію. Як креативні «партизани» стали експонентом найбільшої світової виставки рітейлу

Email, що допоміг реалізувати мрію. Як креативні «партизани» стали експонентом найбільшої світової виставки рітейлу

Креативна агенція PaRtyzan Agency з Луцька, що спеціалізується на нестандартному маркетингу та розробці рітейл-концептів, стала однією з компаній-учасниць Національного павільйону України на найбільшій світовій виставці рітейлу EuroShop, що проходила в німецькому Дюссельдорфі у лютому-березні 2023 року.

Для команди участь у міжнародній виставці в ролі експонентів стала безпрецедентним випадком, раніше «партизани» відвідували аналогічні заходи як відвідувачі або як спікери.

«Ми були відвідувачами багатьох міжнародних виставок, на деяких навіть були спікерами, проте експонентами виступили вперше. У 2020 році, супроводжуючи наших клієнтів на ще доковідному EuroShop, ми могли тільки мріяти стати експонентами на ключовій міжнародній виставці індустрії», — кажуть в PaRtyzan Agency.

Як це відбулось

У грудні 2022 року PaRtyzan отримали розсилку від Офісу та Дія.Бізнес щодо набору українських компаній для участі в Національному павільйоні України на EuroShop 2023 та одразу ж подали заявку на участь.

«Це була можливість із розряду not to be missed, адже EuroShop — це ж як Олімпійські ігри, але для рітейл-індустрії. Ознайомившись з вимогами до учасників, ми не вагаючись заповнили анкету та стали чекати на рішення, сподіваючись, що воно буде позитивним», — згадують в PaRtyzan Agency.

Власне, так і сталося: PaRtyzan успішно пройшли відбір і стали однією з 7 компаній-учасниць Національного павільйону України на EuroShop 2023.

Підготовка має значення

Хоча з моменту оголошення результатів відбору до участі у виставці в компаній-учасниць був лише місяць, команда PaRtyzan почала ретельно готуватися. Головною ідеєю, що «пронизувала» усі маркетингові матеріали, стали «українські мізки». Так, було розроблено індивідуальні дизайни худі для кожного з 6 представників від агенції. Робоче місце «засвітив» світильник у вигляді мозку, надрукований на 3D-принтері. До того ж команда креативно підійшла до оформлення візиток, зробивши їх не тільки неординарними, а ще й практичними, інкорпорувавши флешки.

PaRtyzan photo

Партизани також оновили портфоліо з реалізованими проєктами та створили окремий відеоролик під участь на EuroShop 2023.

Оскільки EuroShop — це не лише виставкові стенди, а ще й купа корисної інформації для працівників рітейл-галузі, команда PaRtyzan розробила графік відвідувань лекцій та семінарів, які були оголошені в програмі. Окрема складність полягала в підготовці документів для отримання дозволу на виїзд за кордон чоловікам в умовах воєнного стану.

«Ми надзвичайно вдячні команді Офісу та партнерам за можливість презентувати наші послуги на профільному заході індустрії. Окреме спасибі Офісу за експертний супровід на EuroShop та допомогу в підготовці документів для виїзду чоловіків, які були у складі нашої делегації на EuroShop 2023. А ще як креативна команда хочемо відзначити оформлення Національного павільйону України: воно було яскравим і виділялося на фоні інших стендів», — зазначили в команді «партизанів».

Більш того, після завершення виставки та повернення в Україну команда PaRtyzan організувала захід, під час якого поділилася порадами щодо організації стенда та розповіла про свій досвід участі на EuroShop.

Якісна підготовка та ефективна робота на виставці дали свої плоди. За результатами участі в EuroShop 2023 команда PaRtyzan отримала 23 ліди та наразі веде перемовини з 3 потенційними клієнтами з Німеччини, Румунії та Грузії.

Міжнародні кейси PaRtyzan

Тривалий час бізнес-стратегія агенції була орієнтована на український ринок. Тому більшість проєктів були реалізовані для українських клієнтів. Хоча в портфоліо PaRtyzan були й міжнародні кейси. Так, агенція реалізовувала проєкти для біотехнологічного бізнесу з Німеччини, салону краси з Іспанії, консалтингової компанії з Ізраїлю, дистриб’ютора напоїв з Китаю, рієлторської агенції з Кіпру, мережі магазинів з Польщі та Нідерландів.

«Після початку повномасштабної війни ми почали активніше задумуватися над розвитком експорту наших послуг за кордон і почали підходити до цього більш системно. Український ринок сам по собі невеликий, а після лютого 2022 року ще й суттєво зменшився внутрішній попит. Нам як бізнесу треба постійно зростати та розвиватися. Враховуючи той факт, що вартість послуг українських компаній нижча, є всі шанси знайти клієнтів за кордоном, і в такий спосіб підтримувати розвиток бізнесу навіть в умовах повномасштабної війни», — зазначають в PaRtyzan Agency.

Цікавим кейсом в портфоліо агенції був вихід на ринок США. Власники кафе на Манхеттені (м. Нью-Йорк) шукали підрядника для проведення редизайну їхнього кафе. Більш того, вони хотіли, щоб це була українська компанія, щоб підтримати економіку України і зробити особистий вклад у перемогу. Так, власники кафе вийшли на агенцію PaRtyzan. Проєкт стартував у дистанційному форматі і тривав 3 місяці. На цьому етапі сторони вже затвердили концепт, і власники запланували ремонт, а команда PaRtyzan сподівається відвідати кафе особисто після перемоги України.

Національний Павільйон України організований Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес під патронатом Міністерства економіки України за підтримки Європейського Союзу та уряду Німеччини в межах програми міжнародного співробітництва «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», яку в Україні реалізує німецька федеральна компанія Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.

Інформаційна довідка

PaRtyzan Agency — креативна агенція, заснована в Луцьку у 2011 році. Команда з 18 експертів спеціалізується на наданні таких послуг:

  • Розробка дизайну, брендів, комплексних рекламних кампаній
  • Розробка рітейл-концептів «під ключ»
  • Маркетинг у соціальних мережах
  • Виготовлення зовнішньої реклами на власному виробництві

Стежте за життям, проєктами, новинами та вакансіями Partyzan Agency в соцмережах:

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності