Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Послуги з організації виставок

З метою збільшення присутності українських компаній на міжнародних заходах передбачена допомога малому та середньому бізнесу в організації участі у міжнародних виставкових заходах у складі Колективних стендів України. Участь у такому форматі надає можливість зменшити витрати грошових коштів та часу, а також отримати перевагу над конкурентами у кількості відвідувачів за рахунок широкого асортименту на стенді та пізнаваності бренду країни.

Послуги з організації виставок

Де можна дізнатися більше про організацію колективного або національного стенду та зареєструватися на участь?

Вся інформація стосовно організації Колективного або Національного стенду з’являється на офіційній інтернет-сторінці Державної установи «Офіс з розвитку підприємництва та експорту» (новини, календар подій), а також сторінці у Facebook. Також установа проводить інформаційну розсилку серед компаній.

Кожна компанія самостійно оплачує лише особисті логістичні витрати переліт, проживання харчування, візові витрати. Також сплачується реєстраційний збір виставки (якщо передбачено в рамках виставки) і покриває витрати, пов’язані з транспортуванням зразків, друкованих матеріалів та оренду додаткового обладнання, необхідного для розміщення зразків, буклетів тощо.

Хто може взяти участь у виставці у складі колективного стенду?

Компанія-учасник не обов’язково має мати досвід експорту, однак повинна бути підготовлена до виходу на іноземний ринок.

Підготовленість компанії включає:

  • наявність інтернет-сторінки на іноземній мові (англійською або ж мовою країни, в якій проходить виставка),
  • підготовлені рекламні матеріали також іноземною мовою,
  • підготовлені зразки продуктів для обраного ринку,
  • наявність працівника-учасника виставки зі знанням англійської мови (або перекладача),
  • прорахована логістика та готова пропозиція для потенційного покупця,
  • наявність сертифікатів у випадку деяких країн тощо.

Які критерії використовуються під час відбору країни для проведення виставок?

  • Дані щорічного опитування експортерів, яке проводить Державна установа «Офіс з просування експорту України».
  • Запити представників бізнесу, асоціацій та інших суб’єктів.
  • Аналітичні дані, отримані за використанням міжнародних формул та моделей, які показують перспективні українські товари та послуги на іноземних ринках в порівнянні з існуючою конкуренцією.
  • Наявність країн в Експортній стратегії України.

Які витрати несе компанія беручи участь у виставці?

Кожна компанія самостійно оплачує особисті логістичні витрати переліт, проживання харчування, візові витрати.

Також сплачується реєстраційний збір виставки (якщо передбачено в рамках виставки) і покриває витрати пов’язані з транспортуванням зразків, друкованих матеріалів та оренду додаткового обладнання, необхідного для розміщення зразків, буклетів тощо.

Етапи підготовки колективного стенду

  • Оголошення відкритої реєстрації для українського бізнесу з обраних секторів, які бажають взяти участь у виставці.
  • Проведення освітнього заходу Export Talks щодо виходу на обраний іноземний ринок для компаній, зацікавлених в участі у складі колективного стенду.
  • Перевірка зареєстрованих компаній на відповідність критеріям та на експортну готовність, яка проводиться шляхом особистого спілкування з компанією.
  • Формування остаточного переліку компаній.
  • Робота з українськими компаніями з підготовки до участі у виставці: маркетингові матеріали, супровід у візових питаннях (в разі необхідності), надання рекомендацій стосовно логістики (переліт, проживання) тощо.
  • Комунікація з представниками місцевих державних структур, торгово-промислових палат, тощо для підвищення рівня обізнаності про участь українських компаній у заході.
  • Прес-брифінг для учасників стенду перед виставкою.
  • Участь у виставці.

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності