Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Співзасновниця компанії «GNP Fruits» Юлія Ляхович: Інформацію практично з кожного навчального блоку ми використовуємо і зараз на практиці

Співзасновниця компанії «GNP Fruits» Юлія Ляхович: Інформацію практично з кожного навчального блоку ми використовуємо і зараз на практиці

Два роки реалізації, понад 1100 випускників, суттєві зміни у підходах до реалізації продукції на зовнішніх ринках у компаніях-учасниках проєкту 𝗖𝗿𝗲𝗮𝘁𝗶𝘃𝗲 𝗘𝘅𝗽𝗼𝗿𝘁 𝗨𝗸𝗿𝗮𝗶𝗻𝗲, який добігає до свого логічного завершення. Ділимося однією з історій успіху компанії-учасниці Програми - «𝗚𝗡𝗣 𝗙𝗿𝘂𝗶𝘁𝘀».

Юлія Ляхович - співзасновниця компанії GNP Fruits, яка успішно завершила навчання за Програмою Creative Export Ukraine PRO 2019-2020 рр., взяла участь у «Tallinn Design Festival» у 2020 році та застосувала отримані знання на практиці: «Наша компанія, GNP Fruits, виготовляє продукт, який є доволі популярним за кордоном, - яблучні чіпси. Тому ми одразу розуміли, що бізнес-модель має бути побудована, враховуючи експортний потенціал та експортний напрямок розвитку компанії.

Однією із найважливіших навичок, які ми отримали на програмі, є вміння аналізувати ринки, вивчати потенціал. Якщо раніше експорт виглядав досить туманно та не було розуміння, як рухатись, з чого починати - то зараз є знання і розуміння як будувати план виходу на зовнішні ринки, і як будувати план системного, а не разового експорту», - розповіла Юлія.

Співзасновниця компанії поділилася враженнями від процесу навчання: «Впродовж навчання ми підтвердили кілька власних гіпотез, розробили нове пакування, дизайн, розробили прайси з урахуванням усіх необхідних даних (умови постачання Інкотермс, наприклад, цей розділ також вивчали під час програми). Також є розуміння, яким клієнтами ми можемо бути цікаві, і з якими можемо побудувати довготривалі партнерські відносини.

Загалом ми стали більш сфокусованими: якщо раніше могли розглядати різні варіанти напрямків, то зараз звузили перелік, де саме докладати зусиль. З одного боку для кожної компанії такі дії досягаються еволюційним шляхом, але з іншого - програма допомогла прийти до цього швидше.

Онлайн-формат виявився дуже зручним. Програма побудована таким чином, що майже немає можливостей не бути у графіку. Щотижня я планувала навчальну сесію: деякі матеріали переглядала кілька разів, робила нотатки, і зараз можу повернутись до записів, у разі потреби. Також корисним стала розробка профілю компанії за наданим програмою шаблоном - ми користуємося ним тепер для підготовки прайсів чи презентацій. Інформація у цьому профайлі професійна і вичерпна, тому дає уявлення потенційному партнеру про нашу компанію, її розміри, виробничі можливості, ціни тощо».

«Інформацію практично з кожного навчального блоку ми використовуємо і зараз: реєстрація торгової марки, патентування, умови постачання Інкотермс, зміни в упаковуванні для різних ринків, підготовка до виставок, підготовка прайсу тощо. Підтримка менторів відчувалась під час усього навчання, особливо на фінішній прямій. Під час сесій зворотного зв'язку ми отримували конкретні, прямі, структуровані відповіді, рекомендації по суті, які стосувались конкретно нашого бренду. Ментори особливо уважно підходили до нашого продукту, просили уточнювати важливі деталі.

Загалом після програми викристалізувалось розуміння нашого бренду як експортоорієнтованого, ми зрозуміли план, за яким маємо рухатись», - резюмувала Юлія.

Ми безперечно радіємо успіхам компанії «𝗚𝗡𝗣 𝗙𝗿𝘂𝗶𝘁𝘀» та бажаємо подальшого крутого розвитку! Експортуйте з Офісом з просування експорту України, адже світ має знати більше українського!

Програма розроблена Інститутом Маркетингу Естонії у співпраці з Офісом з просування експорту. за підтримки Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Програма фінансується Міністерством закордонних справ Естонії (Проєкт з питань розвитку співробітництва та гуманітарної допомоги).

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності