Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Органічний експорт: як досліджувати міжнародні ринки?

Органічний експорт: як досліджувати міжнародні ринки?

Органічна харчова продукція набирає популярності у всьому світі. Попит на органічні продукти буде продовжувати зростати в епоху після Covid-19, оскільки поживні та найкращі від природи продукти повністю відповідають сучасним трендам піклування про здоров’я та хороше самопочуття, а також Європейському зеленому курсу, зменшенню негативного впливу людей на зміну клімату та сприянню досягнення цілей сталого розвитку.

Як експортерам дізнатися, які країни найбільш перспективні для експорту української органічної продукції? Де знайти інформацію про попит на продукцію та готовність споживачів до органічної продукції? Пропонуємо підбірку порад щодо дослідження міжнародних ринків для компаній-експортерів органічної продукції від Офісу з просування експорту України. Дослідження зовнішнього ринку – один з найперших кроків на шляху до експорту, який допоможе зберегти вам час та гроші.

Етап 1: Зберіть інформацію про зовнішні ринки онлайн.

Для самостійного дослідження існує низка онлайн-ресурсів, які допоможуть проаналізувати розвиток органічного сектору в тій чи іншій країні, а також зрозуміти, чи є попит на певну продукцію. По-перше, зверніть увагу на наявну інформацію на українському порталі OrganicInfo та ресурси Дослідного інституту органічного сільського господарства (FiBL) та Міжнародної федерації органічних сільськогосподарських рухів – Органікс Інтернешнл (IFOAM – Organics International): тут можна знайти свіжі огляди світового ринку та посібники, статистику за кількістю операторів ринку чи площею земель; а також інформацію щодо органічної сертифікації за країнами світу.

Інформацію про обсяги роздрібних продажів, порівняння різних країн та сучасні споживчі тренди ви можете знайти у міжнародних аналітичних компаніях, таких як Statista, Euromonitor, Mintel. Певна інформація в цих базах даних є у відкритому доступі, але за детальні огляди потрібно буде заплатити. Якщо ж ви цікавитесь ринком ЄС – рекомендуємо скористатися також ресурсом CBI.eu, на якому можна знайти інформацію про регулювання в ЄС та сучасні споживацькі тренди, поради щодо пошуку партнерів та комунікації з ними.

Якщо ви бажаєте перевірити, які імпортні тарифи чи квоти існують на потенційних експортних ринках, скористайтеся наступними порадами від Офісу з просування експорту України. Рекомендуємо також перевірити вже наявні дослідження на Єдиному експортному веб-порталі.

За результатами проведеного онлайн-дослідження оберіть найбільш перспективний ринок для вашої продукції, дослідіть його ретельніше і сформулюйте гіпотези для подальшої їх верифікації з експертами на цьому ринку. Поради щодо того, як краще обирати перспективний ринок ви можете знайти посібнику від Офісу з просування експорту України за посиланням.

Етап 2: Зв’яжіться з місцевими експертами.

Верифікувати отриманні гіпотези щодо ринку допоможуть місцеві експерти. Ви можете звернутися до місцевих профільних асоціацій, торгово-промислових палат. А для детальнішого вивчення ринку ви також можете звернутися до міжнародних консультантів, які спеціалізуються на допомозі компаніям при виході на зовнішній ринок. За послугами до таких консультантів варто звертатися, коли ви вже провели попереднє дослідження та готові до експорту в обрану країну, однак вам не вистачає певної інформації від місцевих експертів ринку для адаптації вашої продукції.

Як приклад – Офіс з просування експорту надає послугу щодо підбору міжнародного консультанта. Наші надійні партнери-консультанти з відповідною експертизою в різних країнах світу можуть не тільки зробити поглиблений аналіз ринку, а і підібрати та організувати зустрічі з потенційними партнерами. Детальніше про цю послугу читайте за посиланням.

Етап 3. Вирушайте на обраний ринок.

Кожен ваш візит на ринок, участь у виставках, спілкування з потенційними партнерами має також містити етап дослідження ринку. Після проведення попереднього аналізу, складіть список питань, які потрібно уточнити. Навіть при закритих під час карантинних обмежень кордонах все одно є можливість спілкуватися з потенційними, адже багато подій перейшло в онлайн формат. Перевірте календар виставок на Експортному порталі. Зверніть увагу на такі виставки як Biofach, Gulfood, Anuga, Natural and Organic Products Europe та інші. Для пошуку виставок скористуйтеся наступним ресурсом: 10times.com

І головне: експортуйте, у світі має бути більше українського!

Даний матеріал було створено ДУ “Офісом з просування експорту України” за підтримки Швейцарії в рамках швейцарсько-української програми “Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України”, що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія). Відповідальність за зміст цієї публікації несе виключно автор(и). Точка зору автора(ів) не обов’язково відображає точку зору SECO, FiBL, SAFOSO AG, www.qftp.org.

Авторка: Ольга Гвоздьова, радниця директора ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту»

Джерело: organicinfo.ua

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності