Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

E-commerce

Визначення та вивчення перспективних ринків збуту – один з найперших кроків на шляху до експорту. Тому одним з напрямів нашої роботи є розробка інформаційних матеріалів, необхідних для підкорення нових ринків.

E-commerce

Ґайд щодо використання маркетплейсу Amazon

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» опублікували другу частину безкоштовного освітнього онлайн-курсу про старт продажів на Amazon.

Amazon – найбільш популярний сайт електронної комерції у світі з 200 млн унікальних відвідувачів щомісяця. Така аудиторія покупців дозволяє 46% магазинам заробляти до $5 тис. на місяць. А 67% продавців починають заробляти вже у 1-й рік. Найбільш популярними категоріями є електроніка, одяг та взуття, прикраси, товари для дому та кухні. При чому на майданчику ці категорії можуть продаватись у 5 разів дорожче, ніж в Україні.

«Amazon дуже перспективний майданчик для українських підприємців. Якщо ETSY здебільшого для хендмейд виробників, які тільки починають, то Amazon підходить як для того, щоб розпочати власну справу, так і для того, щоб масштабувати бізнес. За результатами опитування наших клієнтів понад 30% з них роблять понад 100 відправлень на місяць. Це при тому, що майже 75% продавців це організації з кількістю працівників до 10 осіб, часто 1-2 людини. Тобто продавати онлайн за кордон дійсно легко, для виробників є багато можливостей. А наш освітній курс і практичні поради успішних підприємців дозволять робити це максимально ефективно», – зазначила Юлія Павленко, директорка Департаменту міжнародних операцій АТ «Укрпошта».

«Успішний бізнес повинен знаходити нові майданчики для експорту, або ж використовувати максимально переваги вже наявних сайтів електронної комерції. І Amazon – це величезна можливість» - говорить Душан Кулка, керівник напрямку з просування експорту Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».

У відео розповідається про саму платформу та моделі організації продажів, як обрати правильну нішу, зареєструвати магазин, як вивести гроші та багато інших секретів успішного онлайн-експорту. Експертом курсу став Ігор Герасимов, який вже понад 5 років допомагає українцям запускати бізнес на платформі Amazon. Наразі загальний обсяг продажів на всіх Amazon-акаунтах під управлінням агенції Ігоря становить $25 млн на рік.

Весь курс доступний на YouTube каналі Укрпошти. Також на Facebook сторінці E-Export school від Укрпошти можна знайти короткі довідники до кожного відео, що допоможуть закріпити отримані знання.



Нагадаємо, що 21 жовтня 2020 року Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили серію освітніх роликів про можливості торгівлі на міжнародних інтернет-майданчиках: Amazon, ETSY, Shopify та eBay. Ініціативу реалізовано агенцією TECHBUREAU у партнерстві з кінопродакшеном Perfectionist. Освітній курс складається з 5 блоків навчальних відео, що виходитимуть щотижня протягом наступного місяця на YouTube каналі Укрпошти та коротких довідників, які можна буде знайти на Facebook сторінці E-Export school від Укрпошти.

Ґайд щодо використання маркетплейсу ETSY

Укрпошта та USAID презентували безкоштовний освітній відеокурс для розвитку мікро та малого бізнесу за кордоном у межах ініціативи «Електронна комерція в дії». Курс складається з інформативних відеороликів про розвиток бізнесу на Etsy, Amazon та інших популярних платформах, а також важливі інсайти від експертів у галузі.

Перший блок курсу стосується відомого маркетплейсу ETSY для хендмейдерів з усього світу. Наразі там представлені тисячі українських підприємців, а Україна входить в першу десятку ринків за кількістю виставлених товарів – понад 1 млн одиниць.

Повний відеокурс про розвиток бізнесу на Etsy за посиланням: https://bit.ly/eexport-school-Etsy

Як відкрити магазин на eBay до початку гарячого сезону: безкоштовний відеокурс від Укрпошти та USAID

9 листопада 2020 року опублікована третя частина безкоштовного освітнього онлайн-курсу Укрпошти та Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» про старт продажів на eBay.

eBay – найбільший у світі онлайн аукціон. На платформі зареєстровано 200 млн користувачів, 20 млн з яких продавці. 78% покупців – це жителі США. Продавати на ньому можна як нові вироби, так і вінтажні речі. Експерти кажуть, що можна заробити тисячі доларів просто розібравши горище та виставивши на аукціон старі речі. Топові категорії товарів з України – це автозапчастини, одяг та аксесуари, ювелірні вироби та годинники, колекційні товари.

«Платформа eBay дає можливість продавати будь-що, що ви б могли продати, скажімо, на українському маркетплейсі, але в рази дорожче. Серед наших клієнтів більше тих, хто відкриває магазини на Etsy, ніж на eBay. Хоча для наших продавців майданчик відкриває великі можливості. Більше 60% українських підприємців на eBay роблять понад до 50 відправлень на місяць. Це свідчить про те, що починаючі підприємці та маленькі магазини можуть ефективно продавати на майданчику.Тобто продавати онлайн за кордон дійсно легко, особливо для виробників є багато можливостей. Віримо, що освітній курс і практичні поради успішних підприємців дозволять українцям з усіх куточків країни повірити в себе та свій бізнес і спонукатимуть продавати на платформі», – зазначила Юлія Павленко, директорка Департаменту міжнародних операцій АТ «Укрпошта».

«Продавати на eBay – гарний спосіб додатково заробити, не виходячи з дому, але потрібно докласти зусиль, щоб перетворити цю діяльність у реальний бізнес. Максим ділиться класними порадами для запуску бізнесу на eBay, щоб ваші продажі були прибутковими і ви знайшли свою нішу на платформі» – говорить Душан Кулка, керівник напрямку з просування експорту Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».

З відеокурсу про eBay можна дізнатись про те, як відкрити магазин, створити ефективні оголошення, яку модель продажів обрати, як доставляти товари, отримати оплату та багато іншого. Експерт курсу, який розповідає про успішні продажі на майданчику, Максим Гопанчук, засновник компанії KGUBrass, що спеціалізується на деталях для музичних інструментів, вже десять років продає свої товари на майданчику. У 2020 році виграв у номінації «Прорив року» від компанії Payoneer.



Нагадаємо, що 21 жовтня 2020 року Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили серію освітніх роликів про можливості торгівлі на міжнародних інтернет-майданчиках: Amazon, ETSY, Shopify та eBay. Ініціативу реалізовано агенцією TECHBUREAU у партнерстві з кінопродакшином Perfectionist. Освітній курс складається з 5 блоків навчальних відео, що виходитимуть щотижня протягом наступного місяця на YouTube каналі Укрпошти та коротких довідників, які можна буде знайти на Facebook сторінці E-Export school від Укрпошти.


Довідка:

E-Export School від Укрпошти — це відкрита інформаційна платформа для українських виробників, започаткована Укрпоштою наприкінці 2016 року. Мета проекту: через серію інтенсивів-семінарів та індивідуальні консультації допомогти представникам малого і середнього бізнесу вийти на зовнішні ринки шляхом продажу товарів кінцевим споживачам за допомогою інтернет-інструментів з України за кордон. За 4 роки Укрпошта провела більше 30 безкоштовних семінарів по Україні та долучилася до 40 заходів українського та закордонних урядів у якості партнера.

Ініціатива стала частиною комплексної програми з підтримки експорту малого та середнього бізнесу «E-Export program». У 2019 році E-Export school отримала 2 найпрестижніші нагороди у сфері поштової та експрес-доставки The World Post & Parcel Awards у категоріях «Поштові технології для e-commerce» та «Соціально відповідальні програми». Більше інформації можна знайти у соціальній мережі Facebook.

Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» (КЕУ) підтримує стартапи й малі та середні підприємства (МСП) з метою підвищення їхньої конкурентоспроможності на внутрішньому ринку України та на міжнародних ринках, допомагає в розбудові спрощеного та прозорого бізнес-клімату, а також сприяє формуванню ефективної торгової політики, щоб забезпечити МСП можливістю скористатись перевагами від міжнародної торгівлі.

TECHBUREAU – це агенція соціальних і екосистемних проектів. Місія агенції – допомагати українським підприємцям побудувати успішний бізнес та вийти на міжнародні ринки. Команда агенції поєднує експертизу у стратегії, комунікаціях, маркетингу, освіті та міжнародній діяльності.

Perfectionist – це фільм-продакшин та креативна агенція, що базується в Києві. Працює над великими та малими продакшин проектами, маркетинговими активностями пов’язаними із відео маркетингом, виробляє відео-контент у великому масштабі.

Як відкрити магазин на Shopify за 15 хвилин: безкоштовний відеокурс від Укрпошти та USAID

Створити онлайн-магазин на Shopify за 15 хвилин, продавати свої вироби у 175 країн світу та мати більше 100 способів оплати товару. Отримати знання та побудувати глобальний бізнес на цій платформі може будь-який підприємець із будь-якого міста чи села України.

У четвертій частині безкоштовного освітнього онлайн-курсу E-Export School від Укрпошти та Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» йдеться про онлайн-платформу Shopify, на якій нині понад 1 млн продавців, а за останній рік покупці зробили тут понад 200 млн покупок. Серед категорій на платформі – їжа та напої, одяг, косметика, ювелірні вироби, будинок і декор, електроніка, твори мистецтва. За оцінками експертів під час пандемії із 13 березня по 24 квітня кількість нових онлайн-магазинів на платформі Shopify виросла на 62%, ніж за попередні шість тижнів.

В порівнянні із іншими глобальними маркет-плейсами, на Shopify можна мати онлайн-магазин та одночасно пропонувати товари з нього на Amazon, eBay, Etsy, в соціальних мережах чи інших каналах продажу.

Про особливості створення онлайн-магазину на Shopify та його переваги серед інших у відеокурсі розповість експерт Євген Созанський, який має великий досвід продажів на ринках США, Канади та Європи, відкривав перші інтернет-магазини в Україні, а у 2013 році разом із партнером, запустив декілька успішних проєктів на платформі Shopify. Він розповідає про те, як відкрити онлайн-магазин, обрати стиль, налаштувати оплату, збільшити частоту та обсяг покупок, обрати найкращий способів оплати серед понад 100 варіантів.

Ще підприємці, які хотіли б відкрити кордони для продажів через e-commerce, дізнаються як зробити популярним магазин серед покупців інших країн та швидко зробити перші продажі в онлайн-магазині, ефективно організувати асортимент товарів, вивести магазин на першу сторінку Google та збільшити продажі без жодних витрат на рекламу, наростити кількість клієнтів і розширити канали продажів та інше.

Відомі українські бренди мають успішний досвід продажів на Shopify та у світі. Зокрема, Ugears, що виготовляє дерев’яні 3D-конструктори, Pix, який продає рюкзаки з LED-екранами, Lookhunter, який виготовляє одяг зі штучного хутра чи Vedanta, який спеціалізується на виробництві товарів для дітей.



Нагадаємо, що 21 жовтня 2020 року Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили серію освітніх роликів про можливості торгівлі на міжнародних інтернет-майданчиках: Amazon, ETSY, Shopify та eBay. Ініціативу реалізовано агенцією TECHBUREAU у партнерстві з кінопродакшеном Perfectionist. Освітній курс складається з 5 блоків навчальних відео, що виходитимуть щотижня протягом наступного місяця на YouTube каналі Укрпошти та коротких довідників, які можна буде знайти на Facebook сторінці E-Export school від Укрпошти.


Довідково

E-Export School від Укрпошти — відкрита інформаційна платформа для українських виробників, започаткована Укрпоштою наприкінці 2016 року. Метою проєкту є через серію семінарів, індивідуальні консультації допомогти представникам малого і середнього бізнесу продавати товари за кордон на онлайн-маркетплейсах та стати частиною глобального ринку e-commerce. За 4 роки Укрпошта провела більше 30 безкоштовних семінарів по Україні та долучилася до 40 заходів українського та закордонних урядів у якості партнера. Ініціатива стала частиною комплексної програми з підтримки експорту малого та середнього бізнесу «E-Export program». У 2019 році E-Export school отримала 2 найпрестижніші нагороди у сфері поштової та експрес-доставки The World Post & Parcel Awards у категоріях «Поштові технології для e-commerce» та «Соціально відповідальні програми». Більше інформації про проєкт на сторінці у Facebook.

Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» (КЕУ) підтримує стартапи, малі та середні підприємства (МСП) з метою підвищення їхньої конкурентоспроможності на внутрішньому ринку України та на міжнародних ринках, допомагає в розбудові спрощеного та прозорого бізнес-клімату, а також сприяє формуванню ефективної торгової політики, щоб забезпечити МСП можливістю скористатись перевагами від міжнародної торгівлі.

TECHBUREAU – це агенція соціальних і екосистемних проектів. Місія агенції – допомагати українським підприємцям побудувати успішний бізнес та вийти на міжнародні ринки. Команда агенції поєднує експертизу у стратегії, комунікаціях, маркетингу, освіті та міжнародній діяльності.

Perfectionist – це фільм-продакшен та креативна агенція, що базується в Києві. Працює над великими та малими продакшен проектами, маркетинговими активностями пов’язаними із відео маркетингом, виробляє відео-контент у великому масштабі.

Просування власного бренду на Amazon, ETSY, Shopify та eBay: як закохати клієнтів у свій бренд з першого дня

3 грудня 2020 року була опублікована остання п’ята частина безкоштовного освітнього онлайн-курсу Укрпошти та Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» про створення та просування власного бренду на Amazon, ETSY, Shopify та eBay.

Перші 4 блоки освітнього відеокурсу розповідають, як відкрити магазини на відомих світових майданчиках онлайн торгівлі. Останній 5 блок про те, як зробити вау-бренд, визначити конкурентів, цільову аудиторію, налаштувати просування в Instagram, Facebook, YouTube тощо. Експертом виступає Альона Мирза – співзасновниця мультибрендингового магазину Kapsula, що має 15 років досвіду у сфері маркетингу.

Правильно обрана стратегія просування та маркетинг план допомагають створити привабливий бренд, який у свою чергу може на 50% підвищити прямі заходи на сайт, а також продажі товару. Для створення бренд-айдентики власними силами експертка відео пропонує сервіси Canva або Crello. Також у відеокурсі хендмейд виробникам пропонуються спеціальні інструменти для вивчення попиту і конкуренції на e-commerce майданчиках. Наприклад, сервіс Helium10 для Amazon, Marmalead для Etsy, і тд. Навіть якщо підприємці планують продавати тільки через власний сайт, ці інструменти допоможуть детально вивчити попит. Дізнатися більше про створення та просування власного магазину на онлайн-майданчиках можна на YouTube каналі Укрпошти.

Нагадаємо, що 21 жовтня 2020 року Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили серію освітніх роликів про можливості торгівлі на міжнародних інтернет-майданчиках: Amazon, ETSY, Shopify та eBay. Ініціативу реалізовано агенцією TECHBUREAU у партнерстві з кінопродакшином Perfectionist. Освітній курс складається з 5 блоків навчальних відео, що виходили щотижня протягом листопада на YouTube каналі Укрпошти та коротких довідників, які можна найти на Facebook сторінці E-Export school від Укрпошти.


Довідка:

E-Export School від Укрпошти — це відкрита інформаційна платформа для українських виробників, започаткована Укрпоштою наприкінці 2016 року. Мета проекту: через серію інтенсивів-семінарів та індивідуальні консультації допомогти представникам малого і середнього бізнесу вийти на зовнішні ринки шляхом продажу товарів кінцевим споживачам за допомогою інтернет-інструментів з України за кордон. За 4 роки Укрпошта провела більше 30 безкоштовних семінарів по Україні та долучилася до 40 заходів українського та закордонних урядів у якості партнера.

Ініціатива стала частиною комплексної програми з підтримки експорту малого та середнього бізнесу «E-Export program». У 2019 році E-Export school отримала 2 найпрестижніші нагороди у сфері поштової та експрес-доставки The World Post & Parcel Awards у категоріях «Поштові технології для e-commerce» та «Соціально відповідальні програми». Більше інформації можна знайти у соціальній мережі Facebook.

Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» (КЕУ) підтримує стартапи й малі та середні підприємства (МСП) з метою підвищення їхньої конкурентоспроможності на внутрішньому ринку України та на міжнародних ринках, допомагає в розбудові спрощеного та прозорого бізнес-клімату, а також сприяє формуванню ефективної торгової політики, щоб забезпечити МСП можливістю скористатись перевагами від міжнародної торгівлі.

TECHBUREAU – це агенція соціальних і екосистемних проектів. Місія агенції – допомагати українським підприємцям побудувати успішний бізнес та вийти на міжнародні ринки. Команда агенції поєднує експертизу у стратегії, комунікаціях, маркетингу, освіті та міжнародній діяльності.

Perfectionist – це фільм-продакшин та креативна агенція, що базується в Києві. Працює над великими та малими продакшин проектами, маркетинговими активностями пов’язаними із відео маркетингом, виробляє відео-контент у великому масштабі.

Ґайд з використання платформ Europages & WLW

Якщо ви виробник, трейдер чи постачальник послуг, який має намір розширити свої продажі на ринку Європи, Близького Сходу та на міжнародному ринку загалом, пропонуємо скористатись можливостями В2В онлайн-маркетплейсів Europages i WLW.

Europages i Wer Liefert Was - це провідні європейські онлайн-платформи для B2B-сектору, які забезпечують видимість профілю компанії на 26 мовах та 29 доменах різних країн. Неважливо, якою мовою ваш потенційний покупець здійснює пошук, він знайде посилання на ваш профіль на першій сторінці результатів Google-пошуку.

Europages i Wer Liefert Was - це безперервна міжнародна торгова онлайн-виставка, на якій 4,1 млн унікальних відвідувачав щомісяця здійснюють пошук постачальників. Серед них: професійні байєри, мережі супермаркетів, великі підприємства, дистрибютори та ін.

Створіть свій профіль на платформах та отримуйте запити на свої товари, послуги з усього світу.

Ukraine Global Export є офіційним партнером європейських платформ Europages i Wer liefert was в Україні.



Як у форматі B2B бути доступними онлайн у всьому світі. Europages & wlw (Wer Liefert Was)

Ґайд підготовлено Ukraine Global Export

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності