Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Які критерії використовуються під час відбору країни для проведення торговельної місії?

Які критерії використовуються під час відбору країни для проведення торговельної місії?
  • Дані щорічного опитування експортерів, яке проводить Державна установа «Офіс з розвитку підприємництва та експорту».
  • Запити представників бізнесу, асоціацій та інших суб’єктів.
  • Аналітичні дані, отримані за використанням міжнародних формул та моделей, які показують перспективні українські товари та послуги на іноземних ринках в порівнянні з існуючою конкуренцією.
  • Наявність країн в Експортній стратегії України.

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності