Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Маркування. Хлібобулочні вироби

Продукти харчування, що продаються на ринку ЄС, мають відповідати правилам ЄС щодо маркування. Ці правила спрямовані на забезпечення того, щоб споживачі отримали всю необхідну інформацію про продукт і могли зробити інформований вибір щодо купівлі.

Щодо хлібобулочної продукції діють загальні та спеціальні правила залежно від складу та призначення.

1) Загальні правила маркування

В ЄС діє Регламент №1169/2011 щодо маркування продуктів харчування.

Він визначає, яка обов’язкова інформація має бути нанесена на маркування, а саме:

  • Назва продукту
  • Перелік інгредієнтів (якщо інгредієнт може викликати алергію або непереносимість, це слід зазначити та підкреслити. Інгредієнти, які можуть викликати алергічні реакції, перелічені у Додатку II до Регламенту (ЄС) № 1169/2011)
  • Маса нетто
  • Термін зберігання
  • Умови зберігання або використання
  • Країна або місце походження
  • Назва та адреса підприємства
  • Інструкції з використання/споживання
  • Харчова декларація (повинна містити дані про енергетичну цінність, кількість жирів, вуглеводів, білків, цукрів та солі)

Мінімальний розмір шрифту - 1,2 мм. Перелічена вище інформація повинна бути розміщена на упаковці або на етикетці, прикріпленій до упакованих харчових продуктів. Для упакованих харчових продуктів, призначених для громадського харчування (продукти, які продаються гуртом), обов'язкові дані повинні міститись у комерційних документах, назва, за якою вона продається, термін придатності, використання та назва виробника/імпортера – на зовнішній упаковці.

Відповідальність за маркування покладається на імпортера чи дистриб'ютора до ЄС, але Ви як виробник з України повинні бути у змозі надати всю необхідну інформацію своєму імпортеру.

2) Спеціальні правила маркування, що можуть стосуватись хлібобулочної продукції

Окрім загальних правил маркування, для деяких продуктів діють спеціальні правила.

- Маркування продуктів харчування, що містять ГМО та нових харчових продуктів.

Харчові продукти, що містять або отримані з генетично модифікованих організмів (ГМО), дозволених для розміщення на ринку ЄС, підпадають під вимоги маркування, викладені у Регламенті № 1829/2003.

- Маркування харчових продуктів для певних груп споживачів.

Специфічні вимоги до продуктів харчування для особливих споживчих цілей (дитяче харчування, дієтичні продукти для медичних цілей, продукти для зниження ваги, продукти для спортсменів тощо) визначено Регламентом № 609/2013.

- Маркування харчових добавок та ароматизаторів.

Харчові добавки (антиокислювачі, консерванти, барвники тощо) та ароматизатори завжди мають бути марковані на упаковках харчових продуктів за назвою або E-номером. Інші положення щодо маркування добавок, що продаються окремо виробникам харчових продуктів або споживачам, визначені у Регламенті № 1333/2008.

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності