Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Екомаркування

Додатково до звичайного маркування законодавство ЄС передбачає екомаркування, що здійснюється на добровільній основі.

Екологічне маркування ЄС або «квітковий логотип» – офіційна позначка Європейського Союзу для товарів з певного асортименту продукції, які найменше впливають на довкілля. Його застосовують, щоб пропагувати, а також допомогти споживачам ідентифікувати продукти, які роблять значний внесок у розв’язання ключових екологічних проблем.

Участь у цій схемі добровільна. Це означає, що такі товари можна продавати на ринку ЄС і без квіткового логотипу. Регулятивних вимог, які б зобов’язували застосовувати екологічне маркування, немає.

Екомаркування регулюється:

Регламентом 66/2010 щодо екомаркування ЄС;

Існують окремі критерії щодо екомаркування, наприклад: Рішення Комісії 2014/350/EU, що встановлює екологічні критерії для екомаркування текстилю.

Виробники/імпортери, які бажають наносити на свою продукцію екомаркування, повинні пройти процедуру оцінки відповідності щодо дотримання відповідних критеріїв. Оцінка здійснюється компетентним органом країни ЄС, на ринку якої розміщується товар. Процедура включає перевірку документів та, у разі необхідності, верифікаційний візит (з метою перевірки).

Інформація щодо необхідності екомаркуванння ЄС для окремих товарів доступна за посиланням.

Інформація щодо процедури екомаркування ЄС доступна за посиланням.

Перелік та контакти компетентних органів доступний за посиланням.

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності