Цього разу історія піде про дивовижну та сонячну Грузію – дружню країну, яка географічно ніби і близько та водночас далеко.
У вересні минулого року 23 українські компанії сектору харчової промисловості взяли участь у торговельній місії до Грузії, яка була організована Офісом з просування експорту України спільно з проектом «Консолідація експортного потенціалу МСБ та спрощення доступу до зовнішніх ринків», що фінансується в рамках ініціативи ЄС EU4Business та реалізується ЄБРР.
Це була чудова нагода для вітчизняних експортерів ближче познайомитися з усіма аспектами внутрішнього ринку, наочно подивитися, як працюють локальні підприємства та провести перемовини з потенційними клієнтами і партнерами, яких було чимало.
Загалом у рамках місії було проведено понад 400 зустрічей. Неймовірний результат, який було досягнуто завдяки ретельній підготовці організаторів протягом майже 4 місяців.
Що ж саме вдалося дізнатися про Грузію та її імпортний потенціал для вітчизняних підприємств?
За результатами торгової місії, одна з компанії – учасниць, підписала контракт з грузинським дистриб’ютором.
«Це була не перша спроба нашої компанії підкорити ринок Грузії, однак до цього всі переговори нічим не завершувались» – говорить директор департаменту з експорту компанії «Лігос» Дмитро Євтушенко.
«Компанія тривалий час самостійно займалась пошуком потенційних клієнтів, проводила листування, надсилала зразки продукції, але, на жаль, заключити контракти не вдавалося», - розповів Дмитро.
«Національний виробник круасанів» – саме так позиціонує себе компанія, заснована ще у 1997 році в Івано-Франківську. Продукцію ТОВ «Лігос» можна знайти далеко за межами рідної країни. Завдяки розвинутим каналам дистрибуції підприємство експортує свою продукцію до Європи та країн Близького Сходу.