Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Експортна історія успіху українських марочних коньяків

Експортна історія успіху українських марочних коньяків

Тепер марочні коньяки від бренду «Таврія» куштують і в Польщі!

Скориставшись безкоштовною послугою Офісу з просування експорту Огляд перспективного ринку (з використанням інформації з бази даних Євромонітор), директор з експорту Дому марочних коньяків «Таврія» Віктор Здибель отримав аналітичну інформацію, яка допомогла:

  • Зрозуміти, що польській ринок алкогольних напоїв є привабливим;
  • Виявити найбільших гравців ринку у відповідній категорії.

В аналітиці містилась інформація, зокрема щодо найбільших гравців ринку в категорії (польських дистриб’юторів), тож директор з експорту зв’язався з потенційними партнерами, і після переговорів, які тривали близько 2-3 місяців, було досягнуто домовленості про співпрацю.

«Наша компанія активно використовує в своїй роботі аналітичні дані щодо зовнішніх ринків, що дозволяє приймати обґрунтовані рішення. Проте потрібно обирати надійні джерела інформації. Одним з таким джерел є база даних Євромонітор. Проте доступ до таких джерел коштує дорого, тому відповідна безкоштовна послуга від Офісу – це чудова нагода, якою слід скористатись» – каже Віктор Здибель.

І додав: «Раджу українським експортерам не боятись дивитись широко на зовнішні ринки, відкривати нові країни для експорту, не лише фокусуватись на традиційних і давно освоєних. Така стратегія дозволяє виходити на привабливі ринки з нижчою конкуренцією. Але для того, щоб приймати обґрунтовані рішення щодо вибору нового ринку та знайти там можливості, необхідно використовувати якісну статистичну і аналітичну інформацію».

Офіс з просування експорту

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності